Glacius Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 :P her is my SPYDER version of my civci ,,new RIMS,mufflers and the rest is brushed ..the top,window ,grafix,etc hope u like later on i will change the background the seats u see is from a s2000 and the rear view mirror is from a vaxuall concept got the interior from a Stratus hehe...the gas cap is from the same car as the rims B)i give a SPECIAL thx to TOM for the parts :D vand to AL for the idea B) cheers guys Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
////AMG power Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Du er Flink må jeg si. Likte ikke den så mye, den andre civic'en din var heftiiigg ass den likte jeg. Du må være en av de beste i PS ????? Siter 2x W210 Mercedes E220 CDI 1x S 210 Mercedes E220 CDI 1x W211 Mercedes E270 CDI 1x E36 BMW 316i 1,8 122hk www.BMWguiden.no www.Mercefreaken.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Utrolige PS-skills må jeg si... Lekker designet bil, og mye pene detaljer som "refleksjonene" i bakfangeren osv... Bravo! :D Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14a Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Dæven - du burde få deg jobb i designavdelingen til en eller annen kurrant bilprodusent! Hehe! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Hvor lang tid bruker du på et slikt bilde? Altså fra du begynner å modde til du er "ferdig" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 denne har j jobbet med i 3 dager fra start til slutt ...ca 7 timer dagli ;) takker for komplimangene Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 likte felgene..... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Du er i "bransjen" regner jeg med? Eller har du blitt såpass god for morro skyld? Det er ment som ros forresten.... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 HELT sykt.. tror du er den beste ps moddern jeg har sett ass.. keep up the good work;) Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Skulle likt å sett den fra motsatt vinkel :) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Har hørt at han holder på med front versjonen..tror jeg da..:rolleyes: Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 gjør det hehe her er en liten preview :P allt brusha:D uten om setene Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Den ser helt utrolig ut, som alltid... gleder meg til denne er ferdig ja... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miCro Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Har du brukt airbrush for å lage ALT utenom setene? :eek: Siter Kjerra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Kan du prøve å forklare meg litt nærmere hvordan jeg bruker airbrush og får det til å se realistisk ut? Jeg prøvde meg for første gang igår.. Bare sånn basic, hvordan fungerer egentlig en airbrush? Det er jo ikke vanlig brush liksom.. Her mekka jeg igår: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg