Gå til innhold

Min Golf 1.8 Pink Floyd

Ranger emnet

EsHernes

Anbefalte innlegg

Heihei! :)

Tenkte jeg bare skulle legge ut noen bilder av golfen min, så får dere si hva dere synes osv:D

Kan nevne noen ting som er gjort før jeg kjøpte den:

- Senket 40/40

- Momo Corse 16" sommerfelger med 205/45 dekk

- Anlegg, pioneer spiller, med rockford dørhøytalere, 10" sub av Alpine, spiller veldig bra!

- Chrome Angel eyes

- Nye baklykter Chrome

- Nye sideblinker Chrome

- Simons eksosanlegg

Ting som er gjort etter at den kom i mitt eie:

- Tatt fullservice hvor jeg blandt annet skiftet reg-reim + vannpumpe og alle reimer og olja selvfølgelig

- Montert nye mørke blinklys fremme med tåkelys koblet til

- Montert panserforlenger og emblemfri grill

- Skifta farge i Angel eyes til grønne (skulle være blå)

Noen planer:

- Skifte speedometerlys til blått, skifte taklys til rødt

- Lakke panseret matt svart eller svart glans ( noen meninger? )

- Skifte skiltlys pærer til xenon look

- Fikse all overflate rust rundtom bilen

post-62053-1380485388185_thumb.jpg

post-62053-13804853881567_thumb.jpg

post-62053-13804853881672_thumb.jpg

post-62053-13804853881731_thumb.jpg

post-62053-13804853881787_thumb.jpg

Endret av EsHernes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ille ut, er ikke noe fan av røde biler da dem fort blir matte hvis man ikke tar godt vare på dem men denne så ganske fin ut! Jeg ville hvertfall skifta ut de skiltholderene med noen svarte, lakkert grill, panserforlenger og resten av svart plastikk på bilen i samme farge som bilen : )

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar! :)

Den er ganske fin og skinnende i lakken, men er noe rust rundtom bilen, men jeg vil tro at alt er overflaterust.. vet ikke helt hvilke produkter jeg skal velge til dette men men..

ang det med å lakke alt rødt er jeg ikke helt for.. hehe.. da står liksom ikke felgene i stil med bilen lenger, men skiltholdere har jeg tenkt til å skaffe meg, det er noe jalla som forrige eier kjøpte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar! :)

Den er ganske fin og skinnende i lakken, men er noe rust rundtom bilen, men jeg vil tro at alt er overflaterust.. vet ikke helt hvilke produkter jeg skal velge til dette men men..

ang det med å lakke alt rødt er jeg ikke helt for.. hehe.. da står liksom ikke felgene i stil med bilen lenger, men skiltholdere har jeg tenkt til å skaffe meg, det er noe jalla som forrige eier kjøpte :D

Lakk isåfall grill og panserforlenger rødt da, bilen ser "halvferdig" ut med svart! : )

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider