Notorious jatt Skrevet Mars 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 [ATTACH]27943[/ATTACH]Hei har e39 2000modell, idag plutselig begynte en varsel å lyse i dashbordet, jeg vet ikke hva den betyr. har tatt motorvask på bilen. legger ved bildet, hadde vært fint hvis noen av dere snille mennesker der ute kunne fortelle meg hva denne indikerer:)) Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Om jeg ikke tar feil så er det varsellampe for automatkassa. Sansynligvis har du fått vann inn i noe av elektronikken som tilhører automatkassa. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Notorious jatt Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Tusen takk for rask svar.. Den girer heller ikke som den skal tiptronicen funker heller ikke.. Kan det bare være en elektrisk feil da eller noe teknisk?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Ja, kom det rett etter at du tok motorvask? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Notorious jatt Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Jo det kom rett etter motorvask.. Takk igjen for at du tar deg tid..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Da bør du få blåst ren alle kontakter som har med automatkassa å gjøre :) Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Notorious jatt Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Ok tusen takk kompis.. Da er det å finne hvilken som er de rette;) takker mann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Men sansynligvis så må du få slettet feilkoden da den ikke kommer til å forsvinne uten bruk av diagnoseapparat. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Notorious jatt Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Ja det tenkte jeg meg..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Notorious jatt Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 Tusen takk for tipsene dine, det hjalp veldig. har blåst ut vannet fra kontakten så problemet er borte. utrolig at feilmeldingen også forsvant. er det vanlig..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg