Glacius Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 oki guys can any one say @LIGHTS ON@ heheh :D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 fyyy faen til felger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 den var fet! fatter ikke at du får det til.. :D men skiltet bør fjernes, spør du meg. Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 nice. men bakdekket ser litt rart ut syntes jeg.. eller gjør det det? Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 *bøyesegistøvetogkysseskoenetilZein* Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitS- Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Æ syns fronten så litt rar ut, men resten :eek: førr en jobb.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by dalheim nice. men bakdekket ser litt rart ut syntes jeg.. eller gjør det det? det er 4hjulsstyring på bilen...:D Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Er dette den cab versjonen du sa du skulle lage av Civic Type-r? Den var sinnsykt bra laget!! Det er nok ikke så mange som kommer opp til det nivået der ever. Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 De felgene er helt sjuke! *sikle* Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg