Gå til innhold

Selges: Opel Omega MV6 96 modell

Ranger emnet

FantIkkeNick

Anbefalte innlegg

Selges slik den st�r

Ett lite prosjekt... Hjulbuer bak + v / framme har begynt � ruste, samt noen av d�rene. Ellers ser den grei ut, lite rust under.

Skiftet endel p� bilen som alle bremser + h�ndbrekk og hjullager bak + bremseskjold i samme slengen.

Radiator inni kupe og i motorrom.

Begge b�rebruer foran, paralell stag + hjelpesnekke.

Automatkassen har f�tt seg en liten overhaling med ny olje + div og justering av bremseb�nd.

Begge topppakningene ble byttet rundt begynnelsen av 2010, i samme sleng ble coil, pluggkabler � plugger byttet. Sammen med oljekj�ler, termostat, veivsensor o.s.v.

Men mest sannsynlig kunne jeg spart meg den jobben for n� har j�velen f�tt r�debank. � n� gidder jeg ikke skru p� den lenger s� kj�per heller ny bil! Selges derfor til noen som skulle trenge delebil / ett lite prosjekt.

Kan jo nevne at bilen sviver og g�r b�de framover og bakover, s� fort ulyden kom s� ble bilen parkert og st�tt iro siden.

Ellers f�lger det med anlegg, h�ytalere i d�rene foran og bak er byttet ut med Kicker elementer, 2 x 12 kicker subkasse baki, og JBL forsterker. Pioneer cd spiller med inngang for USB.

Ogs� har jeg noen 18" Rial felger som f�lger med, med relativt nye dekk, ble kj�pt i midten av sist sessong. Helt greie felger, litt sm� s�r i kantene men ellers OK.

Kan foresten få med steinmetz styling leppe foran å bak + sideskjørt.

Det er vel det... Kan ses i Stavanger hvis noen f�ler for det!

Selges til HB, gidder ingen skambud p� 2000 kr, da river jeg heller ut det jeg skulle finne interessant � slenger resten p� knoksen :)

Endret av FantIkkeNick
Lenke til kommentar
Del på andre sider