Djiises Skrevet Mars 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 Heisann Ja da var dempern min kommet igjennom dempertårnet i hattehylla. Hva gjør jeg nå? Jeg kan skru og sveise, så jeg tipper jeg er i stand til å fikse dette selv, men det hadde vert kjekt om noen kan gi meg en liten pekepinn på hva jeg skal gjøre, deler og hvordan jeg skal gå fram. Det er en Golf 3 syncro 1.8 1996. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 Sansynligvis så er det rusta opp i festet til dempertårnet der så du må nok sveise litt Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Mars 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 (endret) justerbart du har på bilen?? hadde samme på min, er den som holder igjen toppen av demperen som har løsnet i sveisinga så bare løsne å ta av så ser du fort problemet =) Endret Mars 5, 2012 av ventoTD Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg