CamaroCab Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by GMC 2500 Ja, komplett rollercam. Cam, 16 stk. hyd. løftere, 8 stk. retiner´s ( briller ) 1 stk. retiner plate. m/ skruer og truste plate m/ skruer. Skal prøve å få lagt ut et bilde, en eller annen plass. Kommer tilbake med info om bilde, om det er noen som vil se det. Vippearmer for roller har jeg også. Må måle opp noen ventilfjærer, for å se om det er noen som holder mål. Har disse dela gått langt, og hva skal du ha for herligheten komplett inklusive vippe armer. Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMC 2500 Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by CamaroCab Har disse dela gått langt, og hva skal du ha for herligheten komplett inklusive vippe armer. Dette er nye u-brukte deler. Bare vipparmene og fjærer er brukte. Gi meg et bud, så skal vi se om vi kommer til enighet. mvh GMC 2500 Siter Kjør diesel, bensin lukter python! V8 Diesel Tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by V8power Hvis den motoren du har fått tilbud om står i en Van er det nok en TBI og ikke TPI.Mye tregere og tørstere enn TPI.Er det en TPI kan komplette universale ledningsnett kjøpes fra Painless Wirering.Da er det stort sett bare å montere bensinpumpe og plug and play.koster dog bortimot 5000. Det er en TPI motor jeg har fått tilbud om. Sa at den sto i en van, ikke at den var orginal der. Di hadde satt inn en tpi , men tror ikke di greide å få det skikkelig til, så derfor han skulle selge da :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMC 2500 Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Det ligger bilde av delene på legger til mere deler når jeg får tatt mere bilder mvh GMC 2500 Siter Kjør diesel, bensin lukter python! V8 Diesel Tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Originally posted by MrDanger Det er en TPI motor jeg har fått tilbud om. Sa at den sto i en van, ikke at den var orginal der. Di hadde satt inn en tpi , men tror ikke di greide å få det skikkelig til, så derfor han skulle selge da :-) Vet du hva han skal ha for skiten, komplett med alt??? Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Originally posted by GMC 2500 Det ligger bilde av delene på http://www.granbo.net Legger til mere deler når jeg får tatt mere bilder mvh GMC 2500 Jeg har et par blocker jeg lurer på å bruke, men for å være ærlig og det skal innimnellom, så skjønner jeg ikke så mye av dette med rolleroppsett. Lurer på hvilke blocker som passer etc. Jeg har 2 stk. 4 bolt fra K5 1977 , og jeg har en komplett 2 bolt fra ca 1985, jeg skal bruke vortec topper etc. Kan noen opplyse meg. Noen snakker om at jeg må ha en loop på 112:rolleyes: pga computer??? Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by CamaroCab Jeg har et par blocker jeg lurer på å bruke, men for å være ærlig og det skal innimnellom, så skjønner jeg ikke så mye av dette med rolleroppsett. Lurer på hvilke blocker som passer etc. Jeg har 2 stk. 4 bolt fra K5 1977 , og jeg har en komplett 2 bolt fra ca 1985, jeg skal bruke vortec topper etc. Kan noen opplyse meg. Noen snakker om at jeg må ha en loop på 112:rolleyes: pga computer??? Kan jo bruke rolleroppsett i alle SBC blokkene, eneste forskjellen på de er at fra -87 og nyere har tilpassninger for rolleroppsett fra fabrikk. Se her: http://www.chevyhiperformance.com/techarticles/148_0307_roller/ Når du sier loop på 112 pga computer, mener du lobe separation på kammen?? (er det nærmeste jeg kan tenke meg du mener med loop på 112).. :) På f.eks. biler med TPI, bør man vel velge en kam med MAX 220 gr. Duration v/0.050” løft, og wide lobe separation (typisk 112-115) hvis man har en kam med mye løft. Dette for å få nok manifold vakum. Skal du velge en kan som ikke er innenfor disse verdiene må vel computeren programmeres om (tror jeg). Jeg er jo ingen ekspert på omerådet, men kommer bare med et lite innspill.... GOD PÅSKE!! Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMC 2500 Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by CamaroCab Jeg har et par blocker jeg lurer på å bruke, men for å være ærlig og det skal innimnellom, så skjønner jeg ikke så mye av dette med rolleroppsett. Lurer på hvilke blocker som passer etc. Jeg har 2 stk. 4 bolt fra K5 1977 , og jeg har en komplett 2 bolt fra ca 1985, jeg skal bruke vortec topper etc. Kan noen opplyse meg. Noen snakker om at jeg må ha en loop på 112:rolleyes: pga computer??? Hei. Har fikset serveren, så nå er min side oppe. Er det noen av dere som har nærbilder av vortec topper. Skulle gjerne sett litt nermere på dem. Hva er forskjellen på vortec og vanlige TBI / TPI topper? mvh GMC 2500 Siter Kjør diesel, bensin lukter python! V8 Diesel Tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet April 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Originally posted by CamaroCab Vet du hva han skal ha for skiten, komplett med alt??? Tror jeg skulle få det for rundt 20000-25000 , alt sammen, med bil å alt. Tror den står i tr.heim da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg