Gå til innhold

trimdeler til 350

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by GMC 2500

 

Ja, komplett rollercam.

Cam, 16 stk. hyd. løftere, 8 stk. retiner´s ( briller ) 1 stk. retiner plate. m/ skruer og truste plate m/ skruer.

Skal prøve å få lagt ut et bilde, en eller annen plass.

Kommer tilbake med info om bilde, om det er noen som vil se det.

Vippearmer for roller har jeg også.

Må måle opp noen ventilfjærer, for å se om det er noen som holder mål.

Har disse dela gått langt, og hva skal du ha for herligheten komplett inklusive vippe armer.

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by V8power

Hvis den motoren du har fått tilbud om står i en Van er det nok en TBI og ikke TPI.Mye tregere og tørstere enn TPI.Er det en TPI kan komplette universale ledningsnett kjøpes fra Painless Wirering.Da er det stort sett bare å montere bensinpumpe og plug and play.koster dog bortimot 5000.

 

Det er en TPI motor jeg har fått tilbud om.

Sa at den sto i en van, ikke at den var orginal der.

Di hadde satt inn en tpi , men tror ikke di greide å få det skikkelig til, så derfor han skulle selge da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrDanger

 

Det er en TPI motor jeg har fått tilbud om.

Sa at den sto i en van, ikke at den var orginal der.

Di hadde satt inn en tpi , men tror ikke di greide å få det skikkelig til, så derfor han skulle selge da :-)

Vet du hva han skal ha for skiten, komplett med alt???

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GMC 2500

Det ligger bilde av delene på

 

http://www.granbo.net

 

Legger til mere deler når jeg får tatt mere bilder

 

mvh

GMC 2500

 

Jeg har et par blocker jeg lurer på å bruke, men for å være ærlig og det skal innimnellom, så skjønner jeg ikke så mye av dette med rolleroppsett. Lurer på hvilke blocker som passer etc. Jeg har 2 stk. 4 bolt fra K5 1977 , og jeg har en komplett 2 bolt fra ca 1985, jeg skal bruke vortec topper etc. Kan noen opplyse meg. Noen snakker om at jeg må ha en loop på 112:rolleyes: pga computer???

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CamaroCab

 

Jeg har et par blocker jeg lurer på å bruke, men for å være ærlig og det skal innimnellom, så skjønner jeg ikke så mye av dette med rolleroppsett. Lurer på hvilke blocker som passer etc. Jeg har 2 stk. 4 bolt fra K5 1977 , og jeg har en komplett 2 bolt fra ca 1985, jeg skal bruke vortec topper etc. Kan noen opplyse meg. Noen snakker om at jeg må ha en loop på 112:rolleyes: pga computer???

 

 

Kan jo bruke rolleroppsett i alle SBC blokkene, eneste forskjellen på de er at fra -87 og nyere har tilpassninger for rolleroppsett fra fabrikk.

 

Se her:

http://www.chevyhiperformance.com/techarticles/148_0307_roller/

 

 

Når du sier loop på 112 pga computer, mener du lobe separation på kammen?? (er det nærmeste jeg kan tenke meg du mener med loop på 112).. :)

 

På f.eks. biler med TPI, bør man vel velge en kam med MAX 220 gr. Duration v/0.050” løft, og wide lobe separation (typisk 112-115) hvis man har en kam med mye løft. Dette for å få nok manifold vakum.

 

Skal du velge en kan som ikke er innenfor disse verdiene må vel computeren programmeres om (tror jeg).

 

 

Jeg er jo ingen ekspert på omerådet, men kommer bare med et lite innspill....

 

GOD PÅSKE!!

So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2?

 

"Why is it a pair of panties but just one bra?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CamaroCab

 

Jeg har et par blocker jeg lurer på å bruke, men for å være ærlig og det skal innimnellom, så skjønner jeg ikke så mye av dette med rolleroppsett. Lurer på hvilke blocker som passer etc. Jeg har 2 stk. 4 bolt fra K5 1977 , og jeg har en komplett 2 bolt fra ca 1985, jeg skal bruke vortec topper etc. Kan noen opplyse meg. Noen snakker om at jeg må ha en loop på 112:rolleyes: pga computer???

 

Hei.

Har fikset serveren, så nå er min side oppe.

Er det noen av dere som har nærbilder av vortec topper.

Skulle gjerne sett litt nermere på dem.

Hva er forskjellen på vortec og vanlige TBI / TPI topper?

 

mvh

GMC 2500

Kjør diesel, bensin lukter python!

 

V8 Diesel Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår