endrefager Skrevet Mars 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 hei jeg lurer på hvilke kasser(revers røk) som passer til min 2002 mod inca 1.9 DSI med motorkode 1Y/AEY/AYQ Passer feks Caddy sin? er det flere jeg kan se etter? Endre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 Med 1Y-motor får jeg opp CYZ og DGH girkasse. CYZ finner du i 95-96 Vento og Caddy, DGH i 96-97 Golf/Vento og 96-03 Caddy. Med AYQ-motor får jeg EAZ og FVW girkasse. EAZ og FVW finner du i 00-03 Caddy :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endrefager Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 glimrende da har jeg skaffet riktig. Takker så mye for hjelpen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg