Aalsen Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Enkelt spørsmål.. Er jævelig nysgjerrig så klarer ikke vente med å spørre til jeg en gang skal bytte toppakning :p Når man har demontert toppen og det viser seg at toppen der pakningen lå er litt buet/skjev, da må det slipes. Men vil det ikke komme metallstøv ned i sylinderne? Det kan vel ikke være bra? Og må topplokket også slipes? (lokket som ligger oppå toppakningen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 (endret) Pleier å være topplokket som trenger å slipes når en toppakning er defekt. Endret Mars 6, 2012 av Rsele Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalsen Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Hmm.. Syns jeg har sett videoer av to svensker som sliper blokka da motoren er tatt ut av bilen? Men er det egentlig toppen som vrir seg litt, blokka er like fin? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Er som regel toppen som får smellen. Skal du ha ut en motorblokk for å slipe den så må nok stempel og veiv demonteres. Høres veldig dyrt ut. Har Hatt mellom 10 og 20 biler og har aldri hatt behov for å slipe toppen på motorblokken på noen av de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalsen Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Da har jeg lært noe nytt i dag og :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.