Trialmaster Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Hei alle Neon / Stratus eiere! Det hadde vært veldig morro å hatt en form for Neon klubb/treff en gang i året, hvor vi kunne møtes over en pils, dele erfaringer, kjøpe/bytte deler osv. Hva sier dere til dette gutter :) Stratuseiere er også velkommene :)! Hva sier dere til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Det synes jeg høres ut som en god idé :thumb Møtet kan jo holdes i Tr. heim, blir jo ett midtpunkt hvis vi får med person fra bodø til Oslo.. Så det blir jeg gjerne med på :D Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Får nok en del mer medlemmer og respons hvis du sier en Chrysler klubb... :) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 :thumb Trondheim bør vel være ett greit møtepunkt ja :) Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Får nok en del mer medlemmer og respons hvis du sier en Chrysler klubb... :) Chrysler klubb er det allerede, men der er det jo bare interesse for gamle biler fra 60 og 70 tallet. Ønsker at denne skal være for Neon og Stratus. Et lite segment ingen ser til å bry seg om. Om man skulle være så heldig å se en Stratus i Amcar, så er den utstyrt med en 403 mopar, sidepipes og bakhjulstrekk. Se på Modern Performance. Driver kun med 4syl fra mopar og chevy. Funnet en nisje som har vekt liv i disse biltypene, og interessen er stor. La oss vise at det går ann for en amcarentusiast å interessere seg for et glemt segment med masse potensiale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Skal det lages hjemmeside, med forum, bilder, info etc..? Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2012 Nettsider har jeg ikke no greie på. Hovedsaklig var det å kunne møtes en gang i året eller noe, tenkte jeg, da. Så kan vi bare diskutere sammen her på forumet hvor vi kan møtes osv. Blir jo veldig uoffisielt dette, men jeg har oppdaget at det faktisk er en del interesse for disse bilene, og da må vi jo sef møtes å skravle litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2012 :thumb Trondheim bør vel være ett greit møtepunkt ja :) Kanskje du kan fikse no sånn "Klubb" avdeling her på forumet kanskje? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet April 16, 2012 Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 er med jeg om det blir noe sånt :P Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet April 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 Åssen bil haru'a. Bilder :)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet April 24, 2012 Rapporter Share Skrevet April 24, 2012 Han har en 2000mod 2.0L Stratus ;) Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet April 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 Nice :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 Vil bare informere alle om at det er Mopar treff på Sanngrunn ved Skarnes 1-3 juni. Jeg skal dit på lørdag sammen med sønn på 4 :) Er cruising kl 1200 på lørdag. Blir mitt første. Blir hamburgere til lunch etter det. Grilla nakkekoteleter blir det på kvelden for de som ønsker det. Koster 250,- pr dag, og må påmeldes først. Spring Meet 2012 er hovedsaklig for medlemmer, men regner med det er åpent for besøkende, selvfølgelig. Oppfordrer alle til å melde seg inn i klubben :) Link: http://www.wpc.lmk.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ram2five Skrevet Juni 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 (endret) Neon og Stratus klubb og/eller treff kunne vært artig! Vet om et par til i området her som antagelig ville blitt med tvert.... Her på gården har vi nå 4 Neon's :) [ATTACH]31289[/ATTACH] Endret Juni 10, 2012 av ram2five Siter 1955 Ford F-600 - 1968 Pontiac Firebird 350 Conv 1977 Chrysler Cordoba Patrol 360 Police - 1996 Chrysler Grand Voyager SE Lux 1998 Chrysler Neon CS HAHN Edition - 1999 Dodge Ram 2500 SLT Laramie 2008 Dodge Caliber SXT Startech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Heftig Neon du har der, ram2five :) Ser jeg skimter no R/T badge og greier. Ruslern med Magnum motor og eller? Jeg var på Mopar Spring Meet her forige helg. Der det blei veldig malplasert for meg, altså. Nei, dette må vi få til, gutter. Regner du stiller opp med 4 neons, + de 2 andre ;) Nesten nok til et østlandstreff B) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg