Trialmaster Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2012 hei, dere. Hadde det vært en ide å møttes på Gamle Nebbenes Kafeteria på Eidsvoll Verk? Cruisingen 4.Juli starter ca kl 1800 i Lillestrøm Hadde vært hyggelig om vi kunne tatt en kaffekopp/brus/saft/vann/melk/alkoholfri øl osv der. Så kan vi kjøre kortesje derfra og inn til Lillestrøm :) Oppfordrer alle til å møte opp, men forstår dem som ikke ønsker pga lang reisevei osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ram2five Skrevet Juni 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2012 Skal sjekke litt med de andre som skal være med, - og om vi har mulighet for å starte litt tidligere. Herfra er det vel en halv time ekstra i forhold til Lillestrøm. Men kunne vært artig det! Om det er et sted nærmere Lillestrøm kunne det også vært en ide, - vet det ligger en bensinstasjon litt nordvest for sentrum som kanskje også kunne være møteplass. Husker ikke eksakt hvor den ligger, - men det kan jo sjekkes opp. Har i alle fall pølser og cola. Pleier å være mye biler fra cruisingen innom der også :) Noen ide om hvor mange som kan finne på å møte opp da?? Siter 1955 Ford F-600 - 1968 Pontiac Firebird 350 Conv 1977 Chrysler Cordoba Patrol 360 Police - 1996 Chrysler Grand Voyager SE Lux 1998 Chrysler Neon CS HAHN Edition - 1999 Dodge Ram 2500 SLT Laramie 2008 Dodge Caliber SXT Startech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2012 Det er Statoilen på Kjeller du tenker på der. Kommer til å værra mætt a biler der. Lillestrømm er en trang by, men jeg regner med at amcarforlket ikke gidder å menge seg med masse Neoner, så de reiser sikkert når vi møter med en skare av biler :) Skal vi si Statoil på Kjeller, da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ram2five Skrevet Juni 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2012 Ja, - vi kan møtes der. Er litt usikker på når vi kan greie å være der, - men skal høre litt med de andre :) Om arrangementet: http://www.amcarlillestrom.no/ Portene åpner kl. 17, - men det er sikkert fullt av biler i Lillestrøm før det. Siter 1955 Ford F-600 - 1968 Pontiac Firebird 350 Conv 1977 Chrysler Cordoba Patrol 360 Police - 1996 Chrysler Grand Voyager SE Lux 1998 Chrysler Neon CS HAHN Edition - 1999 Dodge Ram 2500 SLT Laramie 2008 Dodge Caliber SXT Startech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 Helt sikkert dritt fuldt. Skal du kjøre med neonlys? Tenkte jeg skulle sette på blåe lys under bilen og i hjulene. Neon, er neon hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ram2five Skrevet Juni 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 (endret) Kjører vel ikke med de lysa på, - men kan jo hende det trengs litt lys til kaffen..... No peil på å mange som kan komma a??? Endret Juni 28, 2012 av ram2five Siter 1955 Ford F-600 - 1968 Pontiac Firebird 350 Conv 1977 Chrysler Cordoba Patrol 360 Police - 1996 Chrysler Grand Voyager SE Lux 1998 Chrysler Neon CS HAHN Edition - 1999 Dodge Ram 2500 SLT Laramie 2008 Dodge Caliber SXT Startech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2012 Har ikke peiling på hvor mange som kommer. Ettersom dette er på en torsdag, så kommer dev vel ikke noen langveisfra. Neonlys er ulovelig, har jeg funnet ut, så det dropper jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ram2five Skrevet Juli 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2012 Hei, - vi regner med å være på Statoil Kjeller ca. 17.30, - i dag. Ser vi flere der? Siter 1955 Ford F-600 - 1968 Pontiac Firebird 350 Conv 1977 Chrysler Cordoba Patrol 360 Police - 1996 Chrysler Grand Voyager SE Lux 1998 Chrysler Neon CS HAHN Edition - 1999 Dodge Ram 2500 SLT Laramie 2008 Dodge Caliber SXT Startech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2012 Meg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Juli 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2012 (endret) Var der 17.20, var veldig hyggelig å hilse på deg Trialmaster (itilfelle du ikke vil ut med ekte navn ;) )! Veldig fin bil du har, synd ingen andre kom.. Dårlig gjort. Men vi fikk nå ihvertfall prate litt bil før jeg gikk :) Var utroli mye gøy på Norges Varemesse, må ihvertfall ha vært 12-1300 biler der! par hundre motorsykkler! Var fett! :D Endret Juli 4, 2012 av ThomasEK Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ram2five Skrevet Juli 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2012 Beklager at vi ble forsinket til Statoil Kjeller og takk for praten Trialmaster. Du holder bilen din godt! :) Siter 1955 Ford F-600 - 1968 Pontiac Firebird 350 Conv 1977 Chrysler Cordoba Patrol 360 Police - 1996 Chrysler Grand Voyager SE Lux 1998 Chrysler Neon CS HAHN Edition - 1999 Dodge Ram 2500 SLT Laramie 2008 Dodge Caliber SXT Startech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Hyggelig, gutter. Jeg heter Gøran, foresten. neste gang vi kan treffes, noe jeg håper vi kan gjøre, må vi utveksle litt telefonnummer osv på forhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Var der 17.20, var veldig hyggelig å hilse på deg Trialmaster (itilfelle du ikke vil ut med ekte navn ;) )! Veldig fin bil du har, synd ingen andre kom.. Dårlig gjort. Men vi fikk nå ihvertfall prate litt bil før jeg gikk :) Var utroli mye gøy på Norges Varemesse, må ihvertfall ha vært 12-1300 biler der! par hundre motorsykkler! Var fett! :D Det var veldig hyggelig, Thomas, og takk for komplemangene. Sønn din er en luring, han. En skøyer :) Får satse på at Voyageren kommer i stand etter hvert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Beklager at vi ble forsinket til Statoil Kjeller og takk for praten Trialmaster. Du holder bilen din godt! :) Hyggelig å møte deg også. Hils kjærringa. Jeg hilste ikke på henne. Vet ikke hva jeg tenkte på. Uhøffelig. Flotte Neoner du har. Liker spesiellt den gule. Veldig fint bygget. Den turboneonen trenger du en 12'er kam på. Da henter du ut kreftene nede på 1500 - 2000 tallet. Jeg skal bytte ut min med en 14, så du kan kjøpe min billig hvis du er interessert. Crane 12 er bygget for turbo, noe Comp cams ikke har. Du skulle en tur innom Summit, tenkte jeg. Da blir bilen levelig og kjøre med :) PS: får jeg mer mods på min nå, lærer jeg meg russisk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet Juli 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2012 Hva med å kalle domenet for NSCN.no? Altså Neon Stratus Club Norway.. En test banner.. [ATTACH]32073[/ATTACH] Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg