rstange Skrevet August 14, 2012 Rapporter Share Skrevet August 14, 2012 Foreslår at vi lager en avstemning ja, sett en frist for navneforslag og lag en vote :) Bilder av egne biler er bra ;) Ett domene koster ikke mer enn 90-120 kr i året, det kan jeg godt stå for til å starte med. Det som kan koste penger er web-hotell, om ikke vi får snekret opp noe hjemme hos noen :) Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet August 15, 2012 Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 Hva er web-hotell? :P Trailmaster som må starte Vote'n da? Han som starta tråden :) Ja, men istedet for å ha medlemsbetaling, hva med å en "Donasjon" som det kalles for å holde siden oppe? Sånn at vi setter ett mål (kost av div. ting) åsså donerer folk.. bare ett forslag, hvis d ikke funker så må vi ha medlemsbetaling. Stratus, Neon Klubb Norge er mitt forslag, flere må komme med forslag! Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet August 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 OK. Alle sender meg pm om navneforslag og bilder av bilen sin. Kreativitet er fint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet August 15, 2012 Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 Kan da bare legge det ut her? :P Mye lettere, er vell såppas voksne at ingen begynner sånn: "Lool, det var ett teit navn, du er en taper!" :P Eller hva? :D Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet August 15, 2012 Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 Men kan vi utsette bildet mitt til jeg får bilen tilbake? :) Har ingen bra bilder at the moment.. Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet August 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2012 Kan da bare legge det ut her? :P Mye lettere, er vell såppas voksne at ingen begynner sånn: "Lool, det var ett teit navn, du er en taper!" :PEller hva? :D Tja jeg tør ikke garantere for mine komentarer, hehe. Jeg synes det var greit å ha bildene på et sted, det var derfor jeg ville ha det på PM. Når fristen er ute, lager jeg en ny tråd med avstemning av bilde®. Skal vi sette fristen, til 1 september? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet August 16, 2012 Rapporter Share Skrevet August 16, 2012 heheh :P 1 september er vell en ok dato det :P Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet August 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2012 Jeg starter en ny tråd på dette emnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet August 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2012 Nei, det gjør jeg ikke det.... Da er det bare for alle stratus og neon eiere å sende inn bilder på min PM! Får vel begynne med å sende meg selv et bilde :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet August 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2012 Ikke send meg PM! Bare legg bildene ut her, så kan folk kikke på dem, når de vil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet August 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2012 Jeg er ingen grafisk designer som dere kan se, men jeg har et brennhett forhold til min CS :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet August 17, 2012 Rapporter Share Skrevet August 17, 2012 Hehe, "love"! Så utrolig flott den bilen din, digger spoileren! Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet August 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2012 Jo takk, den er i veldig god stand, til å ha vært en bruksbil siden 1999 :) Jeg kjøpte den når den hadde gått 100000 km. Nå har den snart rundet 135000 km. Denne bilen kommer jeg til å ha lenge. Det er så mange ting jeg vil gjøre med den, så det kan ta litt tid. Har bestilt de siste eksosdelene, Long tube header fra TTI osv, så jeg får brukt kam og innsug mer effektivt. Har kjøpt en shortskifter av Bjørne, på Finn.no. Til neste år setter jeg inn sportstoler i den. Lei av den sofaputa som er i den nå. Står ikke i stil til styreresponsen i det hele tatt. Frontruta er utrolig slitt, så den skal vel også byttes på et tidspunkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet August 17, 2012 Rapporter Share Skrevet August 17, 2012 FÅ KJØPE SETENE DINE!!! :D Ønsker meg SRT4 seter eller skinnseter! Pliiiiiiis :D Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet August 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2012 Hehe, Sorvik :) Selvfølgelig får du kjøpe setene mine. Har ikke peiling på hva de er verd., da, men de er unike. SRT4 stoler koster fort 6-7000,- brukte fra USA ink mva, frakt. Ikke det at de er så dyre selve setene, men det blir fort 600 dollar bare i frakt! Du er den første som får vite det, om/når det blir nye seter på meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg