Synspeckter Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Startproblem Voyager 95 3.3l Automat. Setter nøkkelen i tenninga, vrir om, hører bensinpumpa drar frem fuel som normalt, alt som skal lyse på instrumentpanelet lyser, men når jeg vrir videre rundt, da den normalt vil begynne å kjine, skjer det ingenting. Satte fra meg bilen i høst, tok ut batteriet og har latt det stå. ( er bra spenning, og prøvd med annet batteri). Hva er galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Mål om det kommer spenning frem til starteren. Den tykke ledningen skal ha konstant strøm, den tynne får strøm når tenningsnøkkelen vris om. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bøler Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 Om starteren går, så ville jeg sjekket rele'ene i motor rommet. nå husker jeg ikke helt hva dette rele heter men er beskrevet noe slikt som etx shutdown. prøv dette. ta bare nabo rele og test. dette er i alle fall gratis. :) Mvh. Morten Siter - Dodge Grand Caravan 97 V6 3.3L (Spiker/ Delebil) - Chrysler Grand Voyager SE 96 V6 3.3L (Spiker/ Delebil) - Chrysler Grand Voyager SE 98 V6 3.3L (Spiker/ Delebil) - Chrysler Grand Voyager LE 99 V6 3.3L - Dodge Durango 98, 5.9L Magnum SLT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeyv-bha Skrevet Mars 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 Hadde den samme opplevelsen på min 1991 model forrige helg, og da viste det seg at minus kabelen var dårlig. Har du sjekket det? Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg