sagga01 Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 (endret) Hei, Jeg har i den siste tiden blitt svært interessert i bil, og har lyst til å lære mere om mekking av bil. Jeg har lite erfaring med mekking og bil generelt. Tenkte derfor det hadde vært kult å bruke sommeren på å lære mere om bil og få penger for det. Alt fra rustsveising til bytte av olje er av interesse. Så spørsmålet mitt er om jeg har noe kjangs for å få sommerjobb på et bilverksted? Vil jeg i så fall få lov å være med å mekke, eller blir det kun rydding, vasking etc? Endret Mars 6, 2012 av sagga01 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zahlo Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 sommerjobb blir vel heller værre. Da blir det isåfall mye dekkomlegging, pæreskifte og småjobber som man kan få til hvis man er hjernedød.. Hvis du får deg sommerjobb så er det jo selvsagt opp til de(n) personen(e) som du blir ilagmed som avgjør om hva du får gjøre.. men prøv! :) Du får se og lære mye som du kan ta med deg videre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sagga01 Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Det var det jeg trodde, at det for det meste blir skifting av dekk og pærer etc. Men du tror jeg kan få jobb på et bilverksted uten noe form for erfaring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 neppe! eller så hadde det ikke vært noen grunn til og gå 2 år skole og 3 år lærlingetid før fagbrev+ at det er sikkert ikke mange som vil ha uerfarne folk skru på bilene sine :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 Kommer an på verkstedet, folk har hatt sommerjobb hos oss. (Vi er ganske store). Noen ganger gjør de småjobber, rydding osv, men jeg sørger personlig alltid for at personen også skal få ha mulighet til å bli med på større jobber sammens med en mekaniker. Så dette kommer nok veldig ann på verkstedet.. Noen er greie, noen er ikke. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zahlo Skrevet Mars 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2012 Det lureste du kan gjøre er å bare prøve å spørre :) Vi har to-tre karer inne på verkstedet som er ufaglærte og kommer ifra nav eller noe som blir lært opp. men det blir litt annet enn sommerjobb.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 du sier noe der! Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg