endrefager Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Hei jeg fikk min inca i dag å lurer på en ting. Jeg ble forklart av tidligere eier at han må lufte bremsene ca hver 3 dag,bremsene virker fint i de dagene. så det jeg lurer på er hva årsaken til dette er eller kan være? Noen som har noen tips/råd ang dette.bremserør ser helt topp ut alle veier uten rustangrep. Endre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzam3 Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Noen lekasjer ? Sjekket pakninger Ol. i bremsesylinder, Bremserør, calipper ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endrefager Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Oki mye å gå over.får ta det når jeg skifter alt av bremser. vet du foresten om bremseskiver,klosser og sko bak er det samme som passer caddy? Lettere å finne deler til caddyen syns jeg. bsbildeler har noen flotte slissete;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg