-torg- Skrevet Mars 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2012 Heisann.. Har en Pioneer TS-W306C sub liggende som jeg tenkte og bygge kasse til. På Pioneer sine sider står det att kasse kan være fra 24-49l. Syns kanskje 49 høres litt mye ut ? Hvor stor kasse ville du bygd med den subwooferen ? Kvitter formen på kassen så lenge volumet blir oppfylt ? Kassen skal være lukket, og musikken er for det meste metal med noen innslag av andre sjangrer. Tenkte og kjøpe MDF- plater , er 19mm tykkt nok ? Til slutt, har en Kicker KX 350.2 forsterker liggende. Går greit med den til sub'n håper jeg ?! Siter Volkswagen Passat 2001 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2012 35 liter blir greit til den suben, men den forsterkeren er litt i minste laget. er det en eller to spoler på suben din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-torg- Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2012 Det er jeg ikke sikker på , hvordan finner jeg ut det ? Beklager, men har generelt dårlig peiling på bilelektronikk/lyd. Siter Volkswagen Passat 2001 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 Det er jeg ikke sikker på , hvordan finner jeg ut det ?Beklager, men har generelt dårlig peiling på bilelektronikk/lyd. Har suben 1stk pluss og 1stk minus, eller 2 av hver? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-torg- Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Ja, suben har bare en spole. Hva tror du om forsterkeren da? Siter Volkswagen Passat 2001 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Lyd blir det jo, men den er som sagt i svakeste laget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-torg- Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 Skjønner, blir lyden påvirka mye av en for liten forsterker ? Har du noen gode forslag til en grei forsterker for subn min, med en ok pris. Trenger ikke noe råfancy greier. Siter Volkswagen Passat 2001 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Mars 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 Skjønner, blir lyden påvirka mye av en for liten forsterker ?Har du noen gode forslag til en grei forsterker for subn min, med en ok pris. Trenger ikke noe råfancy greier. yepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-torg- Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 Forsterker noen ? Siter Volkswagen Passat 2001 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 Denne feks: http://www.judysbilstereo.no/forsterkere/monoblokk/cadence-f700-1-1x800w-2-ohm-auto-on-off Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Mars 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 har ein Focus Acoustic 4500D liggandes viss du vil dra de litt langt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg