Gå til innhold

Sierra 2.8...

Volvo-Lars

Anbefalte innlegg

not bad at all!! bare montere netting i fronten så er den :D ...

er en her som jeg bor som selger en xr4x4...4dørs coupè med dogskift kasse...hehe...er en orginal 2.9l....ikke så dum..men jeg liker 2-dørs bedre... :rolleyes:

[-] `93 Mondeo Si Sport

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

not bad at all!! bare montere netting i fronten så er den ...

er en her som jeg bor som selger en xr4x4...4dørs coupè med dogskift kasse...hehe...er en orginal 2.9l....ikke så dum..men jeg liker 2-dørs bedre...

2,8 2,9 ett fett... 150hk i dem begge.. :op klart er 3-dørsen bedre :op

BMW 523 E39 97mod

Ford Sierra 3dørs 86mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MR_Simba

seff, gøyere det da, er bare ikke så gøyt på bensinforbruket, men skit au, må ofre noe her i livet også;)

klart. det.. du vet at is-en gjør 0 til 100 på 10,5 sec og 2,8 gjør den på 10sec.. korfor da kjøpe 2,8? dette gjelder kun de med 115hk. de før 87 lettere og trimme en 2.0l også

BMW 523 E39 97mod

Ford Sierra 3dørs 86mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ZirZ

klart. det.. du vet at is-en gjør 0 til 100 på 10,5 sec og 2,8 gjør den på 10sec.. korfor da kjøpe 2,8? dette gjelder kun de med 115hk. de før 87 lettere og trimme en 2.0l også

Fordi med 2.8'en.. eller i mitt tilfelle 2.9'en kan du ligge på 1400omdr i 80 i bratte bakker uten å måtte røre gassen noe mer :D

Dreimoment er tingen.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider