aleks104 Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Lurer på hvordan man tar av girkula på e36. Prøvde å skru ut skruen som sitter på toppen og tok ut den plata som var der, men lenger kom jeg ikke! Turte ikke ta i så fryktelig masse.. LURER???:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 får faen ikke av faenskapet! gi meg et hint Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 dra hardt rett opp Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Den bare napper du av ved å dra rett opp...Pass haka! :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by Dr_S Den bare napper du av ved å dra rett opp...Pass haka! :) pass takluka og:eek: blir fort 9 sting og ny takluke. Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by villejan får faen ikke av faenskapet! gi meg et hint Dra alt du kan... Går det ikke, dra en gang til alt du kan... fortsett til det går av... De sitter MEGET godt fast, så ikke vær redd for å ta i... :) Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Få gjerne lillebror til å gjøre hvis kreftene ikke strekker til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 ikke dra altfor hardt heller..kanskje du sitter med girkassa i fanget:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Og for all del ikke skrev over girspakken med ett bein i hver stol, da ender du med girstangen lang oppi 2'eren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 lol Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by JuIius Og for all del ikke skrev over girspakken med ett bein i hver stol, da ender du med girstangen lang oppi 2'eren Fikk du varige mèn? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Skal bare være å dra den opp... men du tipper det blir slengt noen fine ord til den før den løsner for å si det sånn:D Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Min er helt løs den.. dro den av første dagen jeg kjørte bilen.. pluss att den dirrer ved visse turtall, så den skal byttes ut/festes snart.. Lo godt da jeg hørte forslaget om å ikke stå over kula da man drar den opp.. :D :D :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg