Matzz Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Holder på å lage stereobil og det hadde vel vært kult med litt komentarer på veien :) Kommer fler bilder etterhvert. Noe av utstyret som allerede er montert: Audison Lrx 1.400 Audison Lrx 2.500 Pioneer deh-9300r Focal 165k Cadence Beast 10" Noe av det som kommer: 4stk Cadence kondiser Pioneer MD veksler Focal kevlar bass Epi center Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Fler bilder er fint.. Og bedre bilder.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 det lille man så, så jo bra ut, men få noen bedre bilder inn :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matzz Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Her er ett til, litt lite da, men skal ta fler. Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-5 Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Ser lekkert ut. Planer om å stille i konkurranser til sommeren? Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matzz Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Ja jeg tenkte jeg skulle komme meg på noen, Hadde lyst å dra til konkuransen på tynset, men da har vi show på Sommertreffet på mo. Ellers blir det konkuransen i Bodø, og et av gatebiltreffene. Stiller i utfordrer 25, gleder meg som en unge :D Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matzz Skrevet Mars 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Her er litt flere bilder... Comments? Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Jeg syntes det så meget bra ut :) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matzz Skrevet Mars 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Takker :) Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Originally posted by Matzz162 Her er litt flere bilder... Comments? Hmm dette gir meg litt flashbacks til det første anlegget jeg byggde i Arosa`n.. Sub i reservehjulsbrønnen.. speil i seteryggen og forsterker på ene siden :-) Stå, dette er og blir bra.. kult at det er flere enn meg med liten bil... Møtes vi på treff Mats så må vi parkere ved siden av hverandre :-) Vi to til sammen tar en park. plass :D Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Dette ble jo drit rått da. Må si at jeg er imponert at du har fått pressa inn noe så fett no, på så lite plass ! Håper du slår ann på konkurranser til sommeren ! lykke til ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 viss jeg ikke ser helt feil så er dette en lupo. sinn sykt fet bil å bygge anlegg i og dette var bare rå stilig. keep ut the good work!!! lupo er den bilen jeg har montert minst anlegg i som trøkker mest. skal nesten ingen ting til før det låter bra i den bilen. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matzz Skrevet Mars 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Takker og bukker. det varmer godt :) lupoen og arosaen er biler med ganske liten plass å gjemme stereo i og da må man finne på ting og tang og spessielle løsninger. Det som var hele cluet med bilen var å velge det desidert beste utstyret man kunne få for den prisen som gjør at man havner i laveste utfordrerklasse. Derfor er jeg ganske spent med tanke på sesongen :) Legger ved et bilde til fra utsiden: Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 bilen så jaggu meg fin ut også gitt. Nå ska jeg si det du har en fullført bil ass ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matzz Skrevet Mars 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Takker :) Og enda mer fullført blir den når ny fanger og sideskjørter kommer på om en ukes tid. men det er godt å høre possitiv feedback da :) Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg