JuB Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Hei, har lagd meg en sub nå, men kassa ble litt for stor, så mine 6x9 ligger på kassen. Finnes det rammer som bygger høytaleren 10cm +\-. Eller må dette mekkes selv? Bilen er en Corrado..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mac Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Jeg har iallefall slike plastikk forhøyere til mine 6*9.. Men de var der når jeg kjøpte bilen.. Kan sikkert kjøpes på en bilstereo butikk . Siter -> Bmw 328i E46 X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1 X - Nissan 200SX S13 X - Nissan Primera P10 X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Får ta meg en tur på radiosalongen idag, men ingen som vet om noe konkret? Webshop eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg