Gå til innhold

Kjøpes: Ønsker og kjøpe en billig Prosjektbil!

Ranger emnet

cm123

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg ønsker og kjøpe en Billig prosjekt-bil.

Skal være en bil med billige deler, og som er lett og jobbe med!

Jeg er absolutt ikke noe ekspert på og mekke på biler, Så en lett og grei bil å jobbe med hadde vært det beste til jeg får noe mer kunnskap.

Bilmerket betyr ikke så mye så lenge det er billige deler, og lett og skaffe.

Bilen skal være i Bergens-området

Så skrik ut hvis dere har en prosjekt-bil som dere vil selge ! :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Eg har div prosjekt eg må kvitta meg med pga store prosjekt og ingen tid/plass... Kan no skriva ei kjapp lista..

Ford Sierra 2,0 1987 mod svart. Ribbet inv pga planer om bur, batteri i bak, luftintak på panser, senket, og div. Ganske stilig bil og fint første prosjekt. Lett og få tak i dela, lett og skru osv.. Er Eu godkjent, men levert inn skilt. Kan kjørast evt. 7500,-

Ford sierra 2,9l org. 89 mod. litt skjelden bil, og egentli lite rust. Må bytta toppakning/toppen. har delemotor liggande, Småtrimma 2,9 da og. Eller stått i 3 år og av og til nett starta. Må ta på henger.. 7000 uten delemotor og 8500 m delemotor og gear.

Mitsubishi Lancer 4x4 1,6 16v stasjonsvogn. 1997 mod. Må sette i ny motor som følger med. 4 ekstra døre og fangere osv. Greit prosjekt til bruksbil/vinterbilen eller noko. Kan få litt penga igjen og om den er strøken.. 5000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf 1 og Golf 2 er de absolutt billigste bilene å fikse opp... Det mener ihvertfall jeg, finner deler overalt. Finner Styling svin billig på Ebay.de eller brukt. Motorer fins i tusen talls og veldig billig. osv...

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hei, har en opel vectra a 1995, gode lett skrudde biler med motorer som varer lenge om du tar vare på de :)

den er avskiltet nå pga mangler ved EU-kontroll, det meste av bremse system må byttes og eksosen burde byttes (men kan fikses). ellers er det moderate mengder med rust, ikke noe som ikke kan fikses med litt sand papir og arbeid men :) demperene er byttet like før av skiltning samt et par andre små ting. Bilen selges billig pga har ikke ork eller tid til å ordne noe mer med den. står desverre ikke i bergens området men på sørlandet, men bilen er kjørbar om man får midlertidige skilter på den.

!Caution! -Risk Of Vibration Injury!.

This vehicle is equipped with a soundsystem easily capable of producing dangerous sound and vibration levels.

-Use appropriate protection.

Lenke til kommentar
Del på andre sider