AstraG Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Hei folkens! Skal nå montere tilbake en Bosch VP44 dieselpumpe i min Vectra B med X20DTH motor. Denne pumpa må times når den monteres. Jeg vet det finnes spesialverktøy for å gjøre dette, som f.eks DETTE. Spørsmålet mitt er: Finnes det andre måter å gjøre dette på uten dette dyre verktøyet? Eller, er det kanskje en snill sjæl der ute som kunne tenke seg å låne meg et slikt verktøy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Mars 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 Måleur og adapter til pumpa MÅ du ha. Kan jo hende ett Opel eller Dieselverksted kan låne bort.. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 Trust me, de låner ikke bort :P Har spurt. Men de tar gjerne godt betalt for å gjøre jobben. Jeg skal se.. Har muligens funnet tak i et adapter som går på denne pumpa. Så drar jeg bare på biltema å kjøper måleur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg