Gå til innhold

Sommer og sol!

Ranger emnet

B.T.i

Anbefalte innlegg

Lek enda mer paparazzi da B.T.i! :) Syns jeg ser nye lykter og no luft-inntak greier ved blinkersa? Stemmer det? Bor ikke du i Nord da? Faen til fint vær det var der nå da.. Ikke sånn i Oslo idag! :(

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oleee

Lek enda mer paparazzi da B.T.i! :) Syns jeg ser nye lykter og no luft-inntak greier ved blinkersa? Stemmer det? Bor ikke du i Nord da? Faen til fint vær det var der nå da.. Ikke sånn i Oslo idag! :(

Hehe, Ikke akkurat nye lykter, har åpnet dem og lakkert! Har luftinntak der tåkelysa skal stå ja! Skal ta bilder når jeg får den nye grillen, leppa og sideskjørta!

Fint vær? Strålende! Det er liksom her i Lofoten at det skjer:o

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Hehe, Ikke akkurat nye lykter, har åpnet dem og lakkert! Har luftinntak der tåkelysa skal stå ja! Skal ta bilder når jeg får den nye grillen, leppa og sideskjørta!

Fint vær? Strålende! Det er liksom her i Lofoten at det skjer:o

Dere i Nord var heldige med "vår-været" ja! :) Her i Oslo går det nokså så treigt må jeg si, snøen smelter jo, så det blir vått lissom.. men vi kommer sterkere tilbake! :)

Hva slags grill har du kjøpt deg? Og sideskjørt?

BTW: Hvordan går det med sumpguarde'n du har bestilt deg da?

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oleee

Dere i Nord var heldige med "vår-været" ja! :) Her i Oslo går det nokså så treigt må jeg si, snøen smelter jo, så det blir vått lissom.. men vi kommer sterkere tilbake! :)

Hva slags grill har du kjøpt deg? Og sideskjørt?

BTW: Hvordan går det med sumpguarde'n du har bestilt deg da?

Holder meg til det orginale jeg! Gti/Vr6 grill, leppe og sideskjørt!

Sumpguardn skal jeg bestille nå snart! Snart færdig med vinterfisket så da slipper jeg 12-13 timers arbeidsdager!

I tillegg må jeg bytte bunnpanna og litt annet småtteri, skal pakke ned en trimkam i "stavmixern"!

Du da, kommet deg i gang med planene og sommertøflene?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Holder meg til det orginale jeg! Gti/Vr6 grill, leppe og sideskjørt!

Sumpguardn skal jeg bestille nå snart! Snart færdig med vinterfisket så da slipper jeg 12-13 timers arbeidsdager!

I tillegg må jeg bytte bunnpanna og litt annet småtteri, skal pakke ned en trimkam i "stavmixern"!

Du da, kommet deg i gang med planene og sommertøflene?

Jeg? Øhhh.. Siden bilen var kjøpt av ei dame fra Bærum, så er bilen vært i orginal stand...sommerfelga er faktisk styggere enn vinterfelgene...:( Så jeg må først spare penger til nye felger ja.. Alt har med penger å gjøre! Men den tid vil komme, isåfall lager jeg tråd om dette..:) Flere bilder ønskes B.T.i, når du har fått på alt..:)

Ehh.. GOD SOMMER! :rolleyes:

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider