B.T.i Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Med 4+ og sol i vente fremover la jeg om til sommerdekk! Når jeg bare får den nye leppa og sideskjørta så blir det stas! Noen av dere andre som har lagt om? http://img11.photobucket.com/albums/v35/Ostepetter/Pict0021.jpg Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Bilen min Står med sommerdekkene på og jeg skulle hentet skiltene på onsdag. og jeg vurdere å bytte på den andre bilen i dag men venter sikkert til Torsdag Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Har kjørt på sommerdekk i hele vinter jeg. Kjørt og kjørt. Bilen har stått i garasjen hele vinter med sommer dekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Lek enda mer paparazzi da B.T.i! :) Syns jeg ser nye lykter og no luft-inntak greier ved blinkersa? Stemmer det? Bor ikke du i Nord da? Faen til fint vær det var der nå da.. Ikke sånn i Oslo idag! :( Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by Oleee Lek enda mer paparazzi da B.T.i! :) Syns jeg ser nye lykter og no luft-inntak greier ved blinkersa? Stemmer det? Bor ikke du i Nord da? Faen til fint vær det var der nå da.. Ikke sånn i Oslo idag! :( Hehe, Ikke akkurat nye lykter, har åpnet dem og lakkert! Har luftinntak der tåkelysa skal stå ja! Skal ta bilder når jeg får den nye grillen, leppa og sideskjørta! Fint vær? Strålende! Det er liksom her i Lofoten at det skjer:o Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by B.T.i Hehe, Ikke akkurat nye lykter, har åpnet dem og lakkert! Har luftinntak der tåkelysa skal stå ja! Skal ta bilder når jeg får den nye grillen, leppa og sideskjørta! Fint vær? Strålende! Det er liksom her i Lofoten at det skjer:o Dere i Nord var heldige med "vår-været" ja! :) Her i Oslo går det nokså så treigt må jeg si, snøen smelter jo, så det blir vått lissom.. men vi kommer sterkere tilbake! :) Hva slags grill har du kjøpt deg? Og sideskjørt? BTW: Hvordan går det med sumpguarde'n du har bestilt deg da? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 ikke satt på noe sommerdekk enda... men neste helg så.... da skal jeg legge vinterdekka til lagring ja.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by Oleee Dere i Nord var heldige med "vår-været" ja! :) Her i Oslo går det nokså så treigt må jeg si, snøen smelter jo, så det blir vått lissom.. men vi kommer sterkere tilbake! :) Hva slags grill har du kjøpt deg? Og sideskjørt? BTW: Hvordan går det med sumpguarde'n du har bestilt deg da? Holder meg til det orginale jeg! Gti/Vr6 grill, leppe og sideskjørt! Sumpguardn skal jeg bestille nå snart! Snart færdig med vinterfisket så da slipper jeg 12-13 timers arbeidsdager! I tillegg må jeg bytte bunnpanna og litt annet småtteri, skal pakke ned en trimkam i "stavmixern"! Du da, kommet deg i gang med planene og sommertøflene? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by B.T.i Holder meg til det orginale jeg! Gti/Vr6 grill, leppe og sideskjørt! Sumpguardn skal jeg bestille nå snart! Snart færdig med vinterfisket så da slipper jeg 12-13 timers arbeidsdager! I tillegg må jeg bytte bunnpanna og litt annet småtteri, skal pakke ned en trimkam i "stavmixern"! Du da, kommet deg i gang med planene og sommertøflene? Jeg? Øhhh.. Siden bilen var kjøpt av ei dame fra Bærum, så er bilen vært i orginal stand...sommerfelga er faktisk styggere enn vinterfelgene...:( Så jeg må først spare penger til nye felger ja.. Alt har med penger å gjøre! Men den tid vil komme, isåfall lager jeg tråd om dette..:) Flere bilder ønskes B.T.i, når du har fått på alt..:) Ehh.. GOD SOMMER! :rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Har tengt og få dem på så fort som mulig, men er som regel kaldt om mornen i oslo nå så.... i dag snødde det faen meg igjen... Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Idag morges snødde det noe helt for jævlig! La seg på bakken gjorde den også...ikke et godt vår-tegn nei! :( Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 jeg er litt usikker på hvilke felger jeg skal ha på, nå står noen 15" VW felger på, usikker på dimmen på disse, men har noen større 16" OZ felger, 205/45 som jeg vurderer å sette på men disse trenger nye dekk, hva syns dere? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Jo større jo bedre;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 veldig mye luft i hjulbua på nederste bilde... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by CB*Celebration Jo større jo bedre;) Woooord! :D Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg