ringnes81 Skrevet Mars 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 Hei. jeg har fått tak i noen xenonlykter til min ML 2000 modell(w163). Dette er originale lykter og jeg skal bytte ut halogenlyktene. Det jeg lurte på er om noen har gjort dette før? Noen som eventuelt kan fortelle meg hvilke ledninger jeg må bytte om på om det er nødvendig. Skulle gjerne hatt et koblingsskjema for hovedlyktene på denne modellen. Er dette noe man kan finne på nettet et sted? Har prøvd min venn google men kan ikke finne noe nyttig. Noen som har noen tips? Håper på en god tilbakemelding, helst litt raskt da jeg er veldig ivrig på å få byttet ut disse lyktene. Mvh CR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ML Rookie Skrevet November 28, 2013 Rapporter Share Skrevet November 28, 2013 Hei Ringnes. Lurer på om du fikk bytta disse lyktene.. Kjøpte en 2000 modell ML 320 i Mai og lyktene trenger virkelig en facelift. Har finni masse kule lykter på ebay men usikker om disse er godkjente og lette og innstallere.. Svar mottas med stor takk :-) Bjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg