hwfarmer Skrevet Mars 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 Heisann! Trenger braketter til mine to jumbo 220, har enda ikke funnet ut hvor jeg kan skaffe slike. Bilxtra hadde ikke slikt sa dem. Jeg trenger vel et relè også, noen som kan sende et bilde/forklaring på hvordan dette enklest kobles opp? er det lurt å ha egen bryter til lysene? på forhånd, takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 felleskjøpet da? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hwfarmer Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 Skal sjekke i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Braketter til å feste til bilen du meiner? Kva slags bil har du? Relésett til fjernlys er det mange som selger. Er greit med bryter ved dårligt sikt. (snø og tåke) Eg har ikkje brytar på mine lys, so eg må over på nærlys fortare enn andre biler ved visse værforhold. (men er heldigvis lite med snø og tåke her eg bur) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Du finner koblingssett på Biltema, med skjema etc. De har sikkert braketter og men det er lettere hvis du nevner til hvilken bil! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hwfarmer Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Er en nissan sunny, 92. 1.6SLX sedan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Kva med sånn feste? http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Belysning/Ekstralys/Ekstralysfeste-42490/ Nokre ekstra skruer for å feste dette til framfangeren er ikkje dumt! (lyktene er vel litt tunge) So trenger du støttestag for at lyktene skal være stabile. (og du kan småjustere på høgden med dette) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilvxz Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Hei det er flere forskjellige måter å kople opp 1000m. Legger ved et bilde som forklarer hvordan du kan koble. Tegningen viser også at det er lagt inn en bryter for å kunne skru av 1000m - når det er nødvending. På bildet har jeg tegnet inn reléet slik at du kan se hvordan det virker. Tallene finner du igjen på reléet du kjøper.[ATTACH]28313[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hwfarmer Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 Tusen takk! nå har jeg alt i orden, Fin tegning, kommer godt med! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 (endret) Er ein typisk tegning for kobling av ekstralys. Som eg ikkje er so begeistra for! Bryteren er tilkobla jordingen. Da blir det unødvendigt lang jordledning + at bryteren blir belasta meir pga ein del meir strøm i jordingen enn i styrestrømmen. So eg synes at bryter skal tilkobles styrestrømmen. Endret Mars 20, 2012 av todleif Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg