Tor-Inge Hansen Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Heisann, snart er jeg heldig eier av en Audi A4 B5 1998 modell. Broren min kjøpte den for noen få år siden, og nå som han har kjøpt seg ny bil, selger han denne til meg for en billig penge. :) Bilen er gått 280 000.. :) FORTSETTER TEKST UNDER BILDET Men har et lite problem med grøftelysene... De lyser til hver sin side, ser en smule snålt ut. :uhhmmwhat?: Hva kan jeg gjøre med det? Vurderer å kjøpe noen nye på ebay bare for å teste om det kan være de... [ATTACH]28294[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Hmm, det heter jo grøftelys ;) Når du kjører i tåke vil du oppdage at de ikke er så idiotiske likevel ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Inge Hansen Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Oi, takk for raskt svar. :) Men det ser jo så rart ut at de peker til hver side.. Mange andre biler jeg ser, så sprer de jo litt fremover også. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Hva er det som har skjedd med fronten på den bilen der? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Inge Hansen Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Er bare fronten som er skiftet. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Sant, men nå har du ikke original front ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terondo Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Jeg tipper det ikke er så mye å gjøre med det, for det er ikke sikkert de som kokte i hop den nye fangeren tenkte på noe annet enn utseende da de designet grøftlysfester og posisjon på fangeren. For meg ser det ut som de peker mye den veien, og med mindre du ønsker å støpe egne fester og slikt, så er du litt stuck. Siter 2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt) Graphics by Terondo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg