Natiluz Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Har en 1.8T stv som det er "powerfilter" eller hva folk vil ha det til og være. Men jeg har lyst og få tak i en orginal luftfilter boks med varmeskjold. Passer luft filter boksen fra en 1.6 over på min eller er det ikke det samme ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Om vi skal kunne hjelpe så hadde det vært kjekt å i det minste vite årsmodell ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Natiluz Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Om vi skal kunne hjelpe så hadde det vært kjekt å i det minste vite årsmodell ;) Haha sefølgelig glemte jeg det er det mulig:uhhmmwhat?: Er en 1999 3b apu motorkode. Den 1.6 er en 3b husker bare ikke års modellen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Den originale luftfilterboksen finnes kun i '99 - '00 Passat med APU og ANB-motor. Varmedeksel 4, 23 og 32 finnes på div '97 - '05 Passat. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Natiluz Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 Ok da er det bare og begynne og lete etter en .. Tusen takk for hjelpa :respect:respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passatgirl Skrevet April 16, 2012 Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 vurderer og sette sportfilter i min 1,6 l.. få litt mer futt.. noe vits? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 16, 2012 Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Om du er ute etter mer "futt" så er det totalt bortkastede penger ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passatgirl Skrevet April 16, 2012 Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 kun for lyden sin skyld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 16, 2012 Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Ja, får nok ikke annet enn mer lyd og litt mer fancy motorrom. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg