mr.jenssen Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 ...........og der kunne vwgolf2 vært 10k fattigere.... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Å dæven... Er det ikke kjerra mi i bakgrunnen der og!:D Kid-A: Neste gang du er i Sandefjord må du vise meg noen triks med kamra mitt :) Vil ha skryte-bilder jeg og ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by mr.jenssen ...........og der kunne vwgolf2 vært 10k fattigere.... synd ingen torde og vedde imot da ;) vet jo ikke hvem jeg skal gi pengen til da evnt. dessuten...tror det ikke før jeg får se det... hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 skal han gjøre noe med motoren da? Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by Cheron Kid-A: Neste gang du er i Sandefjord må du vise meg noen triks med kamra mitt En Canon-salto kanskje? Originally posted by vwgolf2 vet jo ikke hvem jeg skal gi pengen til da evnt. Tar dem gjerne jeg! Da får jeg råd til hjul på Bad'roc :) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 En Canon -Powershot sak :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by Tommy L Åååå fy faen for ett bilde!!!!!!!!!!!!! *sikle* "save as" use as background" fett!!!!!!!!!!! Tja tjo. Men, det var litt lite til å ha som bakgrunn på 1600x1200.. Kid-A, du har ikke et i større versjon, som du vil dele? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 den golfen e g000d ! stå på "chris" ! håpe den blir og se til sommeren ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 er jo nesten som å se golfen min *kremt* *host* bare polere litt :D gleder meg til prosjektet kommer videre. alltid like morro å se en fet golf bli enda fetere. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by Cheron En Canon -Powershot sak :) Da er du lost i kompaktkamerahelvete, beklager flushit Originally posted by Jonte Kid-A, du har ikke et i større versjon, som du vil dele? :) Ikke gratis Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Ikke gratis? lol Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by Kid-A Ikke gratis Selge meg en plakat av den der da? :) Isåfall. Pris? Størrelse? :) Jeg laget en 1600x848 versjon av bildet, som jeg bruker som bakgrunn! :) Originally posted by ThaBoZZ Ikke gratis? lol Hva jobber du med? Si at du var snekker, ville du bygd et hus gratis for meg da? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by Kid-A Da er du lost i kompaktkamerahelvete, beklager Øyh! Jeg tar bilder som en Gud med mitt PowerShot A60! Spør du meg har brukeren 90 ganger mere å si enn selve kameraet! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Jonte: Du kan kjøpe en cd med bildene i fullversjon for noen hundringser og få laget en plakat av det sjøl. Da får du alle bildene fra denne reportasjen. Kontakt meg på Kid-A@start.no Og for de som ikke visste det så lever jeg av å ta bilbilder ja :) Originally posted by Øyvind Ryeng Spør du meg har brukeren 90 ganger mere å si enn selve kameraet! Enig, men speilrefleks blir alltid bedre fordi fotografen har mye bedre kontroll med hva han/hun gjør. For meg er kompaktkamera som å skjære brød med øks. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by Kid-A For meg er kompaktkamera som å skjære brød med øks. Brødet blir jo delt da... Og er mye mer effektivt :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg