vwgolf2 Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 tror kanskje kid-a vet hva han snakker om her.... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Jeg får passe på å myse innom når Kid-A er i Tjodalyng distrikten :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|nF Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Stilig Golf. Gleder meg til å se mer av den :D Siter -vw golf II 1.8 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 F*** den golfen var kul ass, blir ikke lett å toppe den, men Chris klarer det vel han..... Dette blir nok sinnsykt bra gleder meg til å se resultatet..... Kid-A: Har du bilder av åssen Golfen så ut førset gangen den var i Bilsport, det står i den siste repotasjen om Gull Golfen at Chris har vært med i bladet før. Hakke sett de bildene jeg...... mvh Martin sombrero Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Dessverre, det var før jeg begynte i Bilsport. Da får du evt. høre med Chris hvilket nummer det var og bestille det på Bilsport Kundservice Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Bilsport 18. 1998 Tror jeg har noen fler bilder. Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Jeg har fått polert litt. Noe som skal være inni bilen.. Og bilen er klar til og sandblåses... Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by chris Jeg har fått polert litt. Noe som skal være inni bilen.. Og bilen er klar til og sandblåses... Bur blir bra det :) Hel eller halv -bur? Uten bakseter da? Blir det noe stereo baki? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Ikke noe stereo...Nei Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Keep cooking Chris! chef Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by chris Ikke noe stereo...Nei Hva skal du ha i tomrommet da? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by Jonte Hva skal du ha i tomrommet da? :) Ikke no.... Lakk??? Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by Kid-A Keep cooking Chris! chef Å ja... Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Bra å se at arbeidslysten har kommet tilbake :) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 lekkert. vi liker biler med bur og sånt :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg