vwgolf2 Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 lookin good... da kommer jeg med felgene mine en dag så kan du polere dem og... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Synes igrunn golfer forsvinner litt i massen, men denne golfen var rett og slett pen, faktisk bort i mot fet. Gleder meg til neste versjon er klar. Liker prosjekter. Keep up the good work! Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 De bur stenga du hadde i på det siste bildet der, hva har du gjort for og få dem sånn? Og var det bilen din som var med og ble testa i Autofil? Unik bil, du skal ha for det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 det var den bilen som var med i autofil ja :) og han har heelt sikkert brukt autosol eller noe slikt :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Satan.. Klissete på handa i kveld :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Leif egil - er du satt til bur pussing som betaling for at Chris mekket bilen din ? hehe Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Nei.. Ikke akkurat det nei ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 da vil ikke jeg vite hvorfor du er klissete på hendene! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 hehe.... epoxy ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Hva er autosol? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Originally posted by joarek Hva er autosol? Poleringsmiddel (rubbing) for krom og alu Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Originally posted by Cheron Satan.. Klissete på handa i kveld :D Satan. Fått deg noe nye blåfilmer? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Ser ut som om Chris har blitt påvirket av Tyskernes BLING BLING VW's :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Hallo alle sammen. Jeg har pusset det ned med 320 papir på en eksentersliper. For det var ikke pent. Så har jeg pusset med 600,800,1000,1200,2000 papir og Autosol. Og en del øl. For det er drit kjedelig. Men det må gjøres.... Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Det er bare halvbur som du har nå? ikke noe stag som går videre fram? flere bilder av buret btw? lyst på noe lignende selv. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg