eek Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Originally posted by Golf16v Jeg vet hvilken farge den skal ha.... det er fordi det er du som skal lakke den? ;) spre litt inside info a !! :p Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intenzo Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 bildene virker dårlig nå :| Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf16v Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Vi får se da vet du... Siter -84 Golf GTI 16v -98 Audi A4 -68 Vw Boble 1500 hapyhappy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Originally posted by Golf16v Vi får se da vet du... blæ, du får sikkert lov til å si det om du spør pent.. :) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by Golf16v Vi får se da vet du... Hvordan går det med din egen da? Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by Golf16v Vi får se da vet du... Står litt stille om dagen. Venter på at Golf16v. Skal få tid.. Til og hjelpe meg..sombrero Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 noen som kunne hjelpet meg med lakk koden på den golfen til chris, vil ha sånn gul farge. Eventuelt om noen har noen andre farger som er bra!? må hel lakkere bilen nå, få litt audi dørhåndtak osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Er vel volvo safran farge... Men den posten din hørtes utrolig fjortis ut ... "må vel hel-lakkere audi håntak osv ... " Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 hmmm kan hende det, har ikke tenkt så mye over det i grunn... det jeg spurte om var hjelp til og finne noen pene farger slik at jeg har flere og velge mellom, skjønner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by chris Det er et helt bur. Det går igjennom torpedovegen og ut i fjærbeinet foran, Så det skal bli stift nok. Og hvor mye penger jeg har brukt på bilen vet jeg ikke. Fått deler bilig, og solgt deler. Kjøpte bilen i 1996. Men 450000,- er jeg LANGT UNNA!! Ser på bildet at buret ligger langt unna karosseriet og hva er da vitsen. Skal det ha noen effekt før det følge karosseriets form innvendig. Men for et flott bygg ellers! Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
focus Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by Golf16v Vi får se da vet du... Få snakke men!!!! Siter Blue Oval Racer onfiredevi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aedron Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 denna tråden har død helt den...Skjer det noe? Venter i spenning på flere bilder.....;) Siter - 00 Audi A4 - 86 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by Aedron denna tråden har død helt den...Skjer det noe? Venter i spenning på flere bilder.....;) du er ikke aleine om det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Har en stor mistanke om at dette ikke blir noe "bilder under veis" tråd. Syntes halve moroa er å pluttselig komme med en bil som ingen har sett før jeg ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Får vi se noe snart ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg