acoupe Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 hei ! Jeg vurderer å prøve å sette racing gitter i orginal front fangeren min, slik som i grillen. Men jeg har ikke snøring på hvordan jeg skal gjøre det, så hvordan ville dere gjort det ? all hjelp mottas med takk ! mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 tja, enten må du jo skru av hele fangeren din og gå berserk med innfesting av gitter etc, eller så kan du nappe ut de plastgitrene du har og montere racinggitteret inne i disse etter å ha skåret ut rillene som er der fra før... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 det er jo en add on frontfanger festet med popnagler som sitt der, det er vel sikkert no drit å ta av eller ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 er det noe add on greier er ikke jeg rette person til å svare på hvordan fangeren er satt sammen :D Men du kan vel nappe ut de originale plast "gittrene"? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Det kan jeg jo prøve. Men hva med å feste gitter rett oppå det svarte plast greia ? Vil det funke tror du ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 LITT bedre i forklaringen nå så er jeg KANSKJE med :D Ser da ut som du har mye sort, og alt er plast ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 ok :D Det jeg mente, er at jeg driter i å ta ut plastgreiene som er i orginal fangeren, og skjærer ut akkuratt størrelsen på "hullene" i racing gitter, og kanskje bruker ståltråd eller noe til å feste racingitteret rett oppå det svarte greia. Er selv litt usikker på om at dette vil bli no fint, Men hvis jeg ikke får røska ut det svarte greiene i fangeren, så går det vel ann å klippe ut ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 bør jo ikke være noe i veien for å bøye det til slik du sier (tilpasset hullene), men jeg ville nok bøyd noen fliker 90° som jeg limte/skrudde fast e.l. i forhold til "synsflaten" så er du garantert at de sitter... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Da tror jeg at jeg prøver det jeg. Så blir det dårlig så blir det dårlig, da river jeg bare gitteret av igjen. Men takk for hjelpen så langt ! Jeg legger ut resultatet av operasjonen. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 det skal jeg prøve :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg