Tombra Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Etter tråden om Audi-smellen tenkte jeg jej kunne tipse om denne filmen. Jeg har desverre ikke muliget for å legge ut denne nå, men søk etter "Rally - WRC Crash Collection" på DC eller lignende. Dette er en film hvor en mengde krasj fra WRC er klippet sammen. Utrolig fet film med mange voldsomme/rare/tragiske hendelser. NB: Ikke noe blod osv. Legg merke til Audien som treffer et tre sidelengs... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 I'm on it! Haha, dette blir nok gøy. Må nesten vise denne til fatters også da han morer seg fælt når det smeller i rally :D Takker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Audi? Mener du den bilen som krasjer et minutt uti filmen omtrent? Det mener jeg bestemt er en 80-talls Celica men.. Den satte en skikkelig støkk i meg i hvertfall. Lurer på åssen det gikk med kartleseren.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Du har nok rett:) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Noen som har den nå, og gidder å slenge den ut..? Da hadde je vørti gla :) Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg