Mr.O Skrevet Mars 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 (endret) ein bil med lite rust og eit godt utgangspunkt som første bil og som mitt første prosjekt! delane som ikkje er på bilen har eg. Endret Mars 16, 2012 av MatsRO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.O Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 ein polo mk1 eg fekk som eg har lyst til å gjere noke kult med :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.O Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 eg har tenkt å bygge om til skivebremse bak på polo mk1 dette er eit problem å få godkjent? har noken erfaring med dette ?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mars 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 skal ikke være noe problem sålenge det er med 4x100 og de faktisk fungerer :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 eg har tenkt å bygge om til skivebremse bak på polo mk1 dette er eit problem å få godkjent? har noken erfaring med dette ?? :) Da må du i det minste ha lastavkjenningsventil som feks sitter på einser GTI. Men hva er vitsen på en bil som veier så lite? Jeg har kjørt mye einser og Polo, og begge typer har mer enn nok bremser bak. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.O Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 va bare ein tanke. tenkte de såg bedre ut og har også tenkt på større motor eller trimme den eg har så kansje de trengst? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Januar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Fleire bilder? Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.O Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 har desverre ikkje gjort noke med den enda på grund av mangel på tid.. den står i askvoll og eg går på skule i florø, men eg no har vi rydda plass så eg skal begynne på den frammover no snart ;) skal oppdatere så fort som mulig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet Januar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Ok, ja denne tida jobber mot meg og. Har forresten svart på trådane dine om motor og styling og. Veit ikkje om du såg det? Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg