oldschool93 Skrevet Mars 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2012 Hei. Har en audi a4 quattro 1997 mod. for en liten stund siden begynte en svak dure/vibrasjonslyd og komme fra en plass i front av bilen. den har etter hvert blitt verre. den er konstant når jeg kjører eller triller, men når jeg svinger til høyre kommer den bort helt til jeg retter opp hjulene igjen. jeg har sjekket om det kunne vært hjulager eller bremser, men det ser ikke ut til st det er noe av dette. Noen som vet hva dette kan være? PS: har gåen servopumpe hvis det kan ha noe med saken og gjøre. Gaute... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2012 Kan også være drivknute, men tipper hjullager. Om lyden følger bilens fart og i tillegg varierer/forsvinner når du svinger til en av sidene så er det jo typisk defekt hjullager. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ølbriller Skrevet Mars 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2012 tror det er hjullageret ditt jeg.. kompiss hadde de samme symptomene. kjente ikke noe når vi løftet opp bilen og rikket på hjulet. vi fikk tips om at dt hadde gått tørt. skiftet lager. lyden var borte:) Siter Mine biler:2009 Audi A42006 Audi A4 avant 1988 Honda prelude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg