HoaxiePowah Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Er det noen her som har Rieger sin "S3 Look" frontspoiler til sin a3?? Har noen spørsmål! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Hmm..Sorry du, men har du tenkt deg den? Skal ha meg Zender sin jeg tror jeg.:) Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 lurte angående noe gitter ting med den...pm hvis noen har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 ka farsken du lure på DaHoax ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 kunne jo spurt deg..men har alt spurt deg om understell..nei..lurte på en liten teknisk detalj...må nesten ha sett fronten i levende live for å kunne svare. Er ikke noe kjempeviktig. Men er noe om festingen av gitteret nederst. Er 2 måter å gjøre det på der omtrent. Bare vite hvilken fleste andre hadde brukt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 sikkert fler måter å feste racinggitter på da... ;) er jo sjelden noe stort problem med det. Eneste du skal huske på er slepekrok... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 den irriterer meg. Siden den er i rød. Må ut å kjøpe meg svart boks med spraylakk eller.no :p Nei. Er ikke noe problem egentlig. Er bare 2 forskjellige måter å gjøre det på etter som jeg ser det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg