glennisn Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 når eg kobler mobilen min til cdspilleren i bilen så spiller det som bare f***.. men hvis eg setter laderen i tlf mens den er tilkobla cdspilleren, blir det veldig mye dynamo støy i høyttalerene. men dette er kun hvis laderen til tlf er plugga i.. noen som vet ka som kan gjøre dette? takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
premoe Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 er vell noe strøm som går igjennom når du setter på laderen. Siter Chrysler Stratus 2.0 LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nachspielkongen Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 Mulig du har litt støv osv i telefonen som gjør at strømmen ledes litt over. Prøv å blåse rent (hvis det lar seg gjøre) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Bergen Skrevet Mars 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2012 Koble en vilken som helst kabel fra minusen (-) bakpå sigarett uttaket (Bruk gjerne en strøm tyv, eller en macgyver løsning) ditt til sjassis på spilleren (Løsne en skrue bak på spilleren, slik at du kan klemme kabelen under skruen) skal ikke mye til :) Virket for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg