Gå til innhold

Bagasjeroms lys

Mew

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor den "bryteren" sitter som slår på lyset i bagasjerommet når man lukker det opp?

Eller er det noen som er kjent med problemet at lyset ikke funker? Sitter 5W skiltlys pære der, å jeg har prøvd en ny. Er det riktig pære?

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fungerer heller ikke... Etter mye om og men så fant jeg ut at bryteren sitter i låsemekanismen i luka. Ta opp luka og fjern dekselet der. Mener du kan se noe da. Den blir som regel irret bort. Kjøp heller en bryer på Thorsov til 30,- eller noe for den låse dingsen ser alvorlig dyr ut...

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silwer: Den Primeran som du har i avataren ligner på en med MOMO GT2 felger som var til salgs i høst. Kjøpte du den? Den hadde også SRi merke på fangeren foran....

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Primera

Silwer: Den Primeran som du har i avataren ligner på en med MOMO GT2 felger som var til salgs i høst. Kjøpte du den? Den hadde også SRi merke på fangeren foran....

Ja, jeg så også en bilannonse på QXL-auksjon for noen måneder siden. Bilen lignet på Silwer sin, som sagt det er flere sri med blå farge her i landet. Nice colour!

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dudeskyline

Ja, jeg så også en bilannonse på QXL-auksjon for noen måneder siden. Bilen lignet på Silwer sin, som sagt det er flere sri med blå farge her i landet. Nice colour!

MOMO GT2 felger

SRi merke på fangeren foran

Tror ikke det finnes 1mil. eksemplarer av den modellen med de specsa som bvar til salgs i høst.....

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Primera

MOMO GT2 felger

SRi merke på fangeren foran

Tror ikke det finnes 1mil. eksemplarer av den modellen med de specsa som bvar til salgs i høst.....

Det finnes ikke engang 1 m i l l i o n nissan biler her i Norge. Så du har nok rett i det. prøvde bare å informere om at jeg så en slik bil med samme farge til salgs på QXL-auksjon. Capish!:)

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider