yosi4 Skrevet Mars 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2012 hei! her en golf 2 syncro gt 1989 som har 1.8l injection. Jeg sitter og vurderer og bestille meg kam og grenrør fra Velox i skrivende stund.. Men hvordan vill dette fungere siden jeg har injection? og har jeg mekanisk eller elektronisk tenning? vurderer og bytte alt til weber! Nok ett spørsmål fra meg,men det forumet er til :lol: Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2012 skaff hjernen fra en PF/PB motor, samt en ebay chip til denne med kam, grenrør og den andre hjernen og chippen så vil du havne på rundt 115 til 120hk eller så er porting en vinner, samt øke komp bittelitt PF er da altså motoren som sitter i 89- Golf GTi 8v på 107HK PB er 89- GTi 8v på 112HK (Digifant II) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2012 (endret) den chippen er loddet som på mange andre typer? Krever det noen modifikasjoner for å få disse hjernene til å passe`? Endret Mars 21, 2012 av yosi4 Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg