idamariejensen Skrevet Mars 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2012 Hei. Jeg er på jakt etter ny bil og har falt litt for Ford focus. Etter å ha undersøkt litt på nett så har jeg funnet ut at jeg skal se på en 1.6 TDCI Trend+ (Stasjonsvogn). Jeg lurer derfor på om noen der ute har noen erfaring med denne bilen? Eventuelt noen tips som jeg burde sjekke. :-) På forhånd takk for tilbakemeldinger :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2012 Trygt kjøp det Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet Mars 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 de er vell de standar man før sjekke er. coilen(om den rusker under pådrag). rust i hjulbuen bake og skjennerelt. vannlekasje rundt termostathuset. På høgre sida av motorn(sett fra fronten). sjekk ut broom.no og bruktbilguiden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 de er vell de standar man før sjekke er. coilen(om den rusker under pådrag). rust i hjulbuen bake og skjennerelt. vannlekasje rundt termostathuset. På høgre sida av motorn(sett fra fronten). sjekk ut broom.no og bruktbilguiden... Vurderer kjøp av Ford Fokus 1.6 TDCI Trend+ 2010 mod Jeg er på jakt etter ny bil og har falt litt for Ford focus. Etter å ha undersøkt litt på nett så har jeg funnet ut at jeg skal se på en 1.6 TDCI Trend+ TDCI betyr diesel, og 2010 modellen ruster lite i skjermene Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet Mars 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 hørt at de har vert et problem. en i gata kjøpte en brukt 2012 modell med diesel men har hat feil fra dag en me den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg