Gå til innhold

Fått tilbud på en Audi A6 2008 - synspunkter?

Ranger emnet

Blubba

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er litt i stuss. Har f�tt tilbud p� en A6 som jeg lurer p� om jeg skal g� for. Tilbudet gjelder

Audi A6 Stasjonsvogn 2.0 TDI (140hk) S-LINE (Utvendig, sportsseter) Multitronic 2008, 60 600 km

F�lgende utstyr:

To-sone Automatisk Klimakontroll

El. svingbart hengerfeste

Antispinn

Antiskrens

Cruisekontroll

Baggasjeromsmatte

Bagasjeromstrekk

El. vindu+speil

Fjernbetjent sentrall�s

Handsfree opplegg

Kollisjonsputer

Let.met felg sommer

Let.met. felg vinter

Lyktespyler

Multifunksjonsratt

Kj�recomputer

Oppvarmede seter

Radio/CD

Servostyring

Sommerhjul

Takrails

T�kelys

ABS-bremser

Ute temp.

Vinterhjul

I tillegg har de g�tt med p� � ettermontere ryggesensor, 6 mnd bruktbilgaranti (istedet for 2 som de tilb�d), innvendig rens av bilen, fikse midtkonsoll (har endel riper og ser slitt og stygt ut og vil bli byttet med nye originaldeler fra Audi), nye 17" alu felger med nye sommerdekk.

Innbytterbilen jeg har er en:

Audi A3 2005, 105000km, klima, el. speil, Audi Concert anlegg. Nesten utslitte sommer/vinterdekk, sm� skader p� bak og forfanger, mauritsiusbl�. F�tt forespeilet en pris p� 100-110 000 i innbytterpris (men uten at de som har forespeilet det har visst om skadene p� fangerene).

Bilen er importert fra Sverige av en Subaru/Mazda/SsangYong forhandler her i Norge. De har gjennomf�rt teknisk kontroll p� bilen og den er grei (sier dem), alle servicer fulgt p� merkeverksted i Sverige, Utvendig er den veldig fin, noe steinsprut, men lite riper.

Prisen de skal ha er 230 000,- med innbytte av min bil.

Noen tanker om pris og trygghet i forhold til at det er en Svensk importert bil? Hva m� jeg evt. passe meg for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider