h-oftedal Skrevet Mars 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 hei lurte på om noen visste hvor stor kasse jeg må ha på dynabel dy9615? lurte også på om dette er noe bra sub? takk for hjelpen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 Sikker på at den heter 9615? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h-oftedal Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 det er denne http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33875796 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h-oftedal Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 finner ikke noe info om den på google ser du. vurderer og kjøpe den men er litt skeptisk :P noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 Trodde jeg hadde vært bort alt med dynabelnavnet på jeg også, men kan ikke huske en modell som heter DY9615, men mulig det er en skikkelig gammel sak... Er sikkert helt ok uansett til den prisen, hvis den er hel og fin ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h-oftedal Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 ok. men jeg kjenner ikke så mye til dynabel. er det noe bra? ok hvor stor kasse tror du jeg trenger? (vill ikke ha lukket kasse) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 ok. men jeg kjenner ikke så mye til dynabel. er det noe bra? ok hvor stor kasse tror du jeg trenger? (vill ikke ha lukket kasse) Hvis du ikke vil ha lukket kasse så blir det umulig å svare deg, for en bassreflekskasse må regnes ut etter elementets T/S parametre, så da må du i tilfelle høre med dynabel om de har data eller kasseforslag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h-oftedal Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 ok skal gjøre det da. takk for hjelpen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petteraldo Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 kjenner til den, ikke en bra basser, har en blåst en i boden :P husker ikke nå kasse volum på den men dynabel kan svare deg vel. den ble tatt ut av salg i 2006, kjøpe en da for halv pris, likte den ikke var vel vært den halve prisen men ikke full. men den kanten der er vel lakker? ringen var grå. Siter [x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD [x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000 [x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban [ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style [x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg