AndreJensen Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 HAr en MB w202 c180 som har gått tom for strøm, dermed sliter jeg med å få opp bagasjerommet hvor batteriet ligger! noen måte jeg kan koblet strøm på kablene til batteriet i motorrommet? takk på forhånd! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=HpiQ242QXfc Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Jørgen Madsen Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 er en liten sort boks med noen ledninger på 3 om jeg ikke husker helt feil i motorrommet på førersiden der har du + - tar du på motorblokka eller på en av jordinsskruene foran i motorrommet kan evt ta et bilde av boksen om du ikke finner den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorHelge Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 går det ikke å låse opp bagasjerommet med nøkkelen? går ihvertfall på min. Vist ikke det går har du en liten svart boks forran sikringsboksen i motorrommet. tar av lokket der så har du 3 "poler", 2 av di er lakkerte rød oppå, di er pluss, den minste er minus. lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Jørgen Madsen Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 går det ikke å låse opp bagasjerommet med nøkkelen? går ihvertfall på min. Vist ikke det går har du en liten svart boks forran sikringsboksen i motorrommet. tar av lokket der så har du 3 "poler", 2 av di er lakkerte rød oppå, di er pluss, den minste er minus. lykke til :) var vel omtrent det jeg mente men huska ikke i farta at det var - i samme boksen ;) sånn det er å bli gammel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg