einarry Skrevet Mars 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2012 (endret) Trenger å bytte stereo på min Daihatsu Terios 2009, den mangler jo aux-plugg. Har fått høre at jeg må bytte hele midtkonsoll-dekselet med luftehull og alt. [ATTACH]28749[/ATTACH]? (Bildet viser høyrerattet bil, jeg har vanlig norsk venstrerattet). Dagens stereo er jo faststøpt. Noen som har peiling på hvor jeg får kjøpt dette konsollet/platen? Er det enkelt å bytte selv og få inn en vanlig standard bilstereo? Er det brukt standard plugger bak? Endret Mars 26, 2012 av einarry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 1, 2012 Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 (endret) Stereo'en er ikke helt faststøpt, den sitter "løst" langs kanten rundt den, men midtkonsoll-panelet må av først. Monteringssett: ISO-overgang: Her en gresk jobb med det monteringssettet: Endret April 1, 2012 av TransMedia Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg