jorgenludvigsen Skrevet Mars 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2012 Hva skjer hvis jeg går tom for penger på bankkortet mens jeg fyller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2012 Pumpa stopper, som oftest. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2012 Eller du går i minus. Selv opplevd som 18 åring med lite penger :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2012 Avhenger litt av korttype. Husker en kompis for mange år siden. Han hadde ca 40 kr på konto. Fylte til pumpa stoppa. Satte inn kortet på nytt, fylte for 40 til, satte inn kortet igjen nye 40 kr, slik fortsatte han til tanken var full.. :) Uten å ha prøvd tror jeg ikke dette går i dag.. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2012 Alle gangene jeg har prøvd stopper pumpa brått og brutalt... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Mars 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2012 bruk kredittkort, så får du tilogmed 4% årsrabatt. Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2012 bruk kredittkort, så får du tilogmed 4% årsrabatt. Sant det, men det krever litt selvdisiplin, hvis ikke blir det fort veldig dyrt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2012 Med normalt bankkort så går pumpa tregere og tregere til den endelig slutter. Det funker med noen bank/stasjonskombinasjoner å putte kortet i på ny og fylle mere, men man må være kjapp. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderwin Skrevet Mars 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2012 Hva er poenget med å putte inn igjen? Du går jo bare i minus og tror ikke banken liker at du gjør det ofte :p. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet April 5, 2012 Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 Funker fett på Statoil pumper, og må ikke vente i over 2min før du pakker inn kortet igjen.. :) av og til spytter den ut kvittering, men bare kjør inn kortet igjen. :P Ja, man går i minus, men må man så må man. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lashawna Skrevet April 7, 2012 Rapporter Share Skrevet April 7, 2012 Jeg hadde ikke søke om et kredittkort, så jeg vet ikke, går tom for penger hva som vil skje på kredittkortet ~ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg