Gå til innhold

Montere tåkelys på Golf 4.

Ranger emnet

jotii

Anbefalte innlegg

Heisann!

Kjøpte meg for noen dager siden en Golf 4 1,6 Sport, og er meget fornøyd! :)

Har lest litt her inne om folk som har skullet montere tåkelys, og som ikke hadde originale tåkelys. Jeg er også i denne situasjonen. Jeg vil gjerne få til dette på egen hånd uten fysisk hjelp av profesjonelle, da pappa tror jeg ikke kan klare det.

Problemet er bare at jeg er lagd med noen tommeltotter, og skjønner ikke spesielt mye av de forklaringene som jeg tidligere har lest. Har funnet ut at jeg skal kjøpe ''hele'' pakker med ledninger og alt, da dette virker lettest enn å kjøpe alt hver for seg. Har også funnet ut hvor torpedoveggen er, men ikke hvordan jeg skal få det gjennom denne og hvor det skal komme ut inne i bilen. (Har også funnet ut at det ikke ligger ferdig opplagte ledninger til tåkelysene, som jeg leste at det gjorde på noen biler) Tenkte at jeg skulle ha en egen bryter et sted i bilen istedenfor å bytte bryter og sånt. (Når jeg snakker om dette, noen som vet hvor den eventuelt kan monteres uten å være for mye i veien??)

Kort oppsummert da: Er det noen som vet om en FULLSTENDIG DIY over hvordan man installerer tåkelys på en Golf 4 som IKKE har originalt tåkelys? Dette hadde ihvertfall vært helt supert! Har så lyst på grøftelys skjønner dere :)

Samme slengen; Noen som vet hvorfor Sport ikke har høyttalere bak originalt? Evt om dette bare er plug-and-play rett i det høyttalerene skal inn?

På forhånd tusen hjertelig takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thoka85

Ikke ødelegg dashbordet, kjøp deg heller en ny bryter med grøftelys funksjonen. Koster så og si ingenting på ebay. Har gjort det samme selv. Men jeg står fast som deg. Har lykta, har bryteren men ikke koblet enda.

Regner med å begynne snart med det.

Det med høytaler bak så er vel ikke det noe problem? Skal ikke ha høytaler bak. Ha heller lyden der du sitter :) Og da man får adapter ringer til 8" høytaler i dørene, så vil det nok holde i massevis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider