Girebirger Skrevet Mars 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 Fysj å fysj.. Lykke te med å fikse den rusta der ja :) Nånå, går han inn for å sveise den rusta, så blir det bra teslutt! ;) Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2012 Ja så klart, men det blir ingen enkel jobb! ;) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf LS Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2012 Ja så klart, men det blir ingen enkel jobb! ;) ska bytt ut nedere bakplata å kanaler og hjulbuan bak og forskjerman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet April 1, 2012 Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 Nei kan fort bli litt vanskelig, men stå på, så blir det her bra! Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf LS Skrevet April 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Nei kan fort bli litt vanskelig, men stå på, så blir det her bra! ja skal først gjør ferdig det tekniske på bilen sånn at det e bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf LS Skrevet April 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 vudere ronal r10 turbo felger på bilen:) noen som vet kor man får kjøpt dem? [ATTACH]28989[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf LS Skrevet April 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 noen som har tips på kos farge som passe best på toppdeksele på motoren? ska lakker den i sommer kanskje:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madskk Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 http://www.partsandretards.no/felger-og-tilbehor/felger/ronal/r10 ;) Siter "Du er ikke full hvis du klarer å ligge på gulvet uten å holde deg fast" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 Jeg lakkerte mitt rødt men det synes jeg er litt sånn ricer-aktig.. Lakker det blank svart, eller blank hvitt :) Kan bli vanskelig å få tak i den fargen du vil ha, for lakken må være varmebestandig.. Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf LS Skrevet April 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 http://www.partsandretards.no/felger-og-tilbehor/felger/ronal/r10 ;) takker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf LS Skrevet April 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 Jeg lakkerte mitt rødt men det synes jeg er litt sånn ricer-aktig.. Lakker det blank svart, eller blank hvitt :) Kan bli vanskelig å få tak i den fargen du vil ha, for lakken må være varmebestandig.. okei da bilr det nok svart:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf LS Skrevet April 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2012 har kjøpt deler til bilen no så det blir bytting av deler om 2-3 uker. på grunn av at skal ut med ei girkasse fra en lasstebil og bytt chluts så det e itj plass på verkstede da før om 2-3 uker så da blir det mere info om bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf LS Skrevet April 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 noen som skal selg hele tenings syteme fra en golf 2 så si i fra ska bytt på golfen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf LS Skrevet April 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 i mårra blir jeg nok kanskje ferdig med det tekniske på bilen:) så snart no blir det rustarbeid gruve meg til det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 17, 2012 Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 Legg ut noen bilder da :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg