Golf LS Skrevet April 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 ska ta noen bilder i mårra :) får håpp at jeg blir ferdig med det tekniske i mårra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf LS Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 vart ikke ferdig med det tekniske i dag men har tat bilder av det jeg har jort i dag da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf LS Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf LS Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 bildene over er fra venstre side og bildene som kommer hær er fra høyre side som jeg ikke vart ferdig med:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Ser bra ut det her, bremser er viktig ;) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf LS Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 jepp det er det byttet drivmansjet å bremseslanger å får håpp at jeg blir ferdig i mårra da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf LS Skrevet April 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 blir ikke ferdig med det tekniske i dag for at jeg er på tur til oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf LS Skrevet April 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 da er bramasan fedig mangler bare vindusviskermotor :) blir vel lit rustarbeid i dag da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf LS Skrevet April 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 bremsan ferdig * Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf LS Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2012 da skal jeg kjør hjem golfen i mårra å skru av fronten og skjermer for og rett opp noen små pulker og puss dæm ned for og få bort rusta ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg