Gå til innhold

Min Audi A4 B5 avant 1,8T

Ranger emnet

opelastra

Anbefalte innlegg

gikk i dag til innkjøp av min første audi! bilen er en audi a4 1,8t stasjonsvogn, 1996mod.

var å såg på bilen i dag. bilen virker helt ok,men har selvfølgelig noen skjønnhetsfeil som en bil i den alder vil ha. bilen er av farve rød og nypolert i sommer så den holder seg fint enda kan det se ut som. det følger med 18" flettfrie, og ganske så fine felger med sommerdekk. dette er en bil med bl.a. soltak, s-line ratt og formsydde setetrekk med rødt stoff i midten. avtagbart hengerfeste etc. det er noen rustflekker helt nede på kanten på bakluke mot bakfanger som jeg kommer til å fikse, samt endel småfeil som et deksel inni bilen på bl.a ene døren som er av og som følger med bilen. er div småting men ellers er bilen veldig fin, og det var en god bil og kjøre. er to vesentlige problem og de ene er at det er vist benyttet feile skiver bak uten riller til abs føler så jeg får en dryg melding på komputer. nummer to er at den dauer vist ut noen ganger rett etter den blir startet,men vi prøvde et tappert forsøk på å få testet dette i dag til ingen nytte. var vist i godform i dag! skal hente bilen på fredag så det gleder jeg meg til:)

det er grått interiør bak setetrekkene,svart dashbordt og plastikk på dørene samt grått stoff på dørene. grått tak etc. vil nok bli skiftet ut med skinn trekkene på dørene samt andre setetrekk da ikke disse er helt min greie. denne bilen vil nok bli et lite prosjekt etterhvert,

det som er nytt med bilen er 18"felger med sommerdekk. nye skiver,caliptere og klosser både fremme og bak. et nytt drivled etc.

bilder kommer etterhvert!

det eg vil gjøre med bilen er å fikse alle småfeil.

sette på noen kule felger som bygger ut,gjertne med litt kant 17/18

et "bra" justerbart senkesett

chip-195hk

post-34925-13804854012838_thumb.jpg

post-34925-13804854012488_thumb.jpg

post-34925-13804854012542_thumb.jpg

post-34925-13804854012636_thumb.jpg

post-34925-13804854012765_thumb.jpg

Endret av opelastra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 months later...

takker:)

har en dom klunkelyd som høres god ved litt brems og pådrag, samt når jeg kjører på små humper..sjekka og ene staget er litt løst så når jeg vrikker på det går fjørben frem og tilbake. får skifte den og håper virkelig det er den og ikke noe med styringen..

hører klunkingen godt om bilen står på tumgang og jeg vrikker rattet fint frem og tilbake..vrir jeg maximum sakte akkuratt der det klunker kan jeg høre en kiten skrapelyd..men det er på millimetervis.. elers hører jeg klunkinga når jeg kjører på ujevn veg/humper.. igangtaging og brems samt når jeg jokker fint med klutshen så bilen tar litt og litt..virker som om noe er løst siden lyden kommer frem slik ved brems og gass så håper det er det staget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider