Gå til innhold

Min Audi A4 B5 avant 1,8T

Ranger emnet

opelastra

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror det er senkesettet ditt som knirker... Leste litt på akkurat det senkesettet der og noen på bimmer.no hadde samme problemet med klunking..

hmmm, ja dem sier så.. men kom ikke med en gang! og jeg har et stag som klunker når jeg vrikker på det! er soppas slakke i ene arma øvre bakre høyre side fremme- når jeg vrikker så flytter hele fjørtårnet seg! så da er det ikke noe rart at det klunker når jeg bremser og gir på samt jokker fint med clutshen når jeg tar igang.. tar igang og bremser fint så hører jeg klunkinga hver gang som om noe er løst...

bilen min er mye senket og sikkert ikke rart jeg hører det helt inni bilen når det er soppas slakke på leddet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lagt opp lednigner fra hjerne-boks til vifteslusa bak rillene, midt i bilen. nå er det bare og få sveist på adapter på eksos til lambda, kople opp slanger og enhet til boost gaugen samt vente på gauge-pods:) styringen til widebandlambdaen lar jeg ligge i hjerne boks der den ligger i bra klima:) kopla opp lyset i går og det er koplet på tenning. blått lys valgte jeg.. meget nøytralt og pent så blir spent på å se.

disse gaugene skal jeg bruke=)

(DIGITAL)

slik blir det!, men med prosport evo gauge.. både til lambda og boost.[ATTACH]33204[/ATTACH]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

potte er på vei, med dieselstuk. 4,5" endestuss. samt har jeg også bestilt meg 3" pipe som erstatter katten, der jeg har to uttak til både lambda som styrer hjernen og widebandlambda så jeg ser eksostemp.

http://shop.klracing.se/sv/artiklar/avgassystem-_-tillbehor/-slutdampare/25-anslutning/rostfri-25-dampare-45boj.html

http://www.nordicautoimport.no/nb-NO/produkter/performance/sports-testpipe-3-audivw-18t.aspx

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle heller ha valgt røde, med kun opplyste tall.. De der kommer til å bli plagsomme på kvelden

kan velge men skal ikke ha rød. alt annet i rødt vil bli byttet til blått etterhvert... plager ikke meg om kvelden..cd spilleren plager meg mere. legger ikke merke til det når jeg ikke tenker på å se på måleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde å montere 3" pipe i dag men fant ut at flensen etter kat var liten med tynne skruer.. er også større boltehull på pipen en det var på flensen der nede så tror ikke det hadde funka.. ble skrudd sammen igjenn og så har jeg funnet ut at jeg får kutte eksosrøret rett etter flexirør det er soppas trangt der nede så godt å evt få skrudd sammen før en fører den ned så får jeg skjøte etter flexirør med rør og klemmer.

forresten rare rør der under. varierer fra stor til tynnere spess i vinkler..

testpipe 3" , lager til kjølevifte samt drivledd har jeg liggende som skal monteres..

VAR VIST IKKE BOLT ON ALIKEVELL DA

Lenke til kommentar
Del på andre sider